Bf juli 2018
Hej!
Plussade idag. Inte helt planerat, men det finns tid för att låta det sjunka in . Skulle gärna vilja gå med i fb gruppen. Men det verkar som att inte alla kan gå med?
Hej!
Plussade idag. Inte helt planerat, men det finns tid för att låta det sjunka in . Skulle gärna vilja gå med i fb gruppen. Men det verkar som att inte alla kan gå med?
Hej! Jag hoppar gärna in här!
Startade precis en egen tråd men insåg nu att det redan fanns en BF-juli tråd så jag hänger gärna med er!
Plussade idag och lyckan är enorm! Har en 3-åring sedan tidigare och BF nu är runt 23/7.
I morgon får blivande pappa en farsdag-present han sent ska glömma, att en ny liten är på väg!
Hur är det med er andra, första barnet nu i juli eller syskon? Må så gott!
Jag hänger kvar här men ligger lite lågt. Tagit graviditetstest i tre dagar nu och alla visst lika svagt. Ingen vidare stegring. Så jag kommer ringa KK imorgon för råd och förhoppningsvis få dom o följs mig HCG via blodprov
[quote=78185830][quote-nick]ensamärstark skrev 2017-11-12 20:19:51 följande:[/quote-nick][/quote]
Jag ser en liten stegring på det digitala och dom blåa. Tänk på att det hcg:n höjs varannan dag <3
Stort grattis till ditt plus, och till lite choklad XD haha :)
Den här gruppen på facebook, hur kommer man med i den?:)
Någon mer som väntar 3e barnet och är extremt trött!!? Var aldrig så här trött med dom
andra två.
Är i vecka 5+5.
Kan någon lägga till mig i fb gruppen :)
Icimici@hotmail.com
Tack tack