Inlägg från: alvinojuliansmamma |Visa alla inlägg
  • alvinojuliansmamma

Bf juli 2018

Hej alla,

Jag hoppar gärna in här, är ganska säker på att jag är gravid med mitt tredje barn. De två äldre är 5 och 7 år. Varför jag bara är ganska säker är för att jag har inte testat med digitalt än. De borde komma i brevlådan imorgon. Fick missfall i mars och är såklart livrädd för att det ska ske igen. men försöker tänka att jag väntar barn och inte missfall. Stort grattis till er alla!

• alvinojuliansmamma
    Nor113 skrev 2017-11-13 20:03:25 följande:

Idag va det tur för mitt plus. För visst är de inget spökstreck? Plussade på Bim -4 och vill självklart vara med i juligruppen på facebook.

Solklart plus!!! STORT STORT GRATTIS!!

Jag plussade också idag på BIM-1... Vill också gärna vara med i fb-gruppen, tack! :D Skickar med en bild på mitt test...

• alvinojuliansmamma

Såååå nu kan jag inte förneka det här längre <3 :O BIM idag... har skrivit tidigare men nu är det verkligen verklighet att jag förhoppningsvis kommer bli trebarnsmamma i juli 2018 <3 <3 <3

• alvinojuliansmamma
    Småbarnsåren skrev 2017-11-14 13:37:35 följande:

Stort grattis :) visst är det en mäktig känsla när man äntligen ser det där strecket på stickan :) tog mig säkert 10 minuter att verkligen inse att jag var gravid, var tvungen att läsa instruktionerna så jag inte fattat något fel :)

när är du beräknad?

Tack!! Ja, det är en riktigt mäktig känsla!! <3 Trots att man gjort det tidigare så är det obeskrivligt...

Är beräknad 23/7, du?
  • alvinojuliansmamma
    Pusselbiten88 skrev 2017-11-14 15:01:29 följande:

Någon mer som väntar 3e barnet och är extremt trött!!? Var aldrig så här trött med dom

andra två.

Är i vecka 5+5.

Pusselbiten88 skrev 2017-11-14 15:02:04 följande:

GRATTIS :)

Jag väntar tredje barnet och är verkligen supertrött! Är bara i v 5...

Tack!! <3
  • alvinojuliansmamma

Jag är ganska orolig för missfall, mer än någonsin iom att jag fick ett missfall i mars i år. Fick det på BIM+7... Därför är jag liiite testoman fortfarande trots att jag fått det konstaterat på digitalt. Tog ett nytt cb plus idag och det var rejält mycket starkare så jag hoppas och tror att det här kommer nog gå vägen. I tisdags tog jag det digitala och cb plus... Hur är det med er?

• alvinojuliansmamma
    beso skrev 2017-11-16 19:01:39 följande:

Samma här. Fått 7 tidiga missfall på tre år. Senast 20okt. Direkt efter blev jag gravid igen. Nu e jag livrädd..trots att jag denna gång fått medicin som kan motverka vissa orsaker till missfall. Brukar alltid börja blöda idag eller imorgon om jag får missfall... Senast om en vecka. Går o torkar o kollar o känner efter..Så fort jag får pengar på måndag kommer jag köpa båda sorterna test jag använt för att se om det ökar.

Grattis att ditt har ökat! :) Måste kännas jätteskönt så långt iaf! När fick du ditt missfall o hur långt gånget?

Usch, måste vara jättejobbigt för psyket att behöva hå igenom sp många missfall :( Jag kan tänka mig att du är livrädd <3 Hoppas medicinen gör så att du nu denna gång får behålla graviditeten <3 Jag håller tummarna så hårt för att du blir mamma i juli <3

Tack så mycket! Det känns jätteskönt så här långt. Blir som ett slags kvitto att det går åt rätt håll. Jag fick missfallet i mars och det var i v 5/6, BIM+7. Men då hade jag en känsla samma dag jag började blöda att det är någonting som inte stämmer. Och mycket riktigt, gick upp på toa på morgonen, blod på pappret. Åkte till apoteket och köpte ett cb digital som visade Inte gravid... Då var det bara att vänta på att blödningen skulle börja ordentligt...
  • alvinojuliansmamma
    beso skrev 2017-11-16 20:31:42 följande:

Usch blir så ledsen när jag läser! Den där känslan man får ibland om att nåt e på tok eller när man känner att allt e bra..verkar stämma för många! :O Själv känner jag att allt e jättebra hittills o d känns skönt iaf! :)

Alltid nåt bra iaf! ;)

Jag känner också just nu att allt står rätt till och jag hoppas att den känslan består <3 För den är extremt lugnande den här känslan. Men när man låter hjärnan vara med för mycket, det är då det blir knäppt. Det är då de här katastroftankarna uppkommer. Så försöker trycka undan hjärnan så mycket som det går ;)
  • alvinojuliansmamma

Är jag den enda som planerar framtida inköp? (Apa som håller för ögonen-emoji)... Jag tycker sådant är jätteroligt och planerar mer än gärna :P

• alvinojuliansmamma

Sååå, nu ska jag bara njuta av min graviditet <3 Har gått från Gravid 1-2 till Gravid 2-3 på fyra dagar. Vill det sig inte ändå så får det vara så. Men just nu är jag gravid och jag ska verkligen njuta av det <3

• alvinojuliansmamma
    känslobomb skrev 2017-11-17 22:31:17 följande:

Skulle någon vilja lägga till mig i fb gruppen? :)

Behöver din mailadress som är knuten till din fb :) så kan jag lägga till dig :)
Svar på tråden Bf juli 2018