beso skrev 2017-11-16 19:01:39 följande:
Samma här. Fått 7 tidiga missfall på tre år. Senast 20okt. Direkt efter blev jag gravid igen. Nu e jag livrädd..trots att jag denna gång fått medicin som kan motverka vissa orsaker till missfall. Brukar alltid börja blöda idag eller imorgon om jag får missfall... Senast om en vecka. Går o torkar o kollar o känner efter..Så fort jag får pengar på måndag kommer jag köpa båda sorterna test jag använt för att se om det ökar.
Grattis att ditt har ökat! :) Måste kännas jätteskönt så långt iaf! När fick du ditt missfall o hur långt gånget?
Usch, måste vara jättejobbigt för psyket att behöva hå igenom sp många missfall :( Jag kan tänka mig att du är livrädd <3 Hoppas medicinen gör så att du nu denna gång får behålla graviditeten <3 Jag håller tummarna så hårt för att du blir mamma i juli <3
Tack så mycket! Det känns jätteskönt så här långt. Blir som ett slags kvitto att det går åt rätt håll. Jag fick missfallet i mars och det var i v 5/6, BIM+7. Men då hade jag en känsla samma dag jag började blöda att det är någonting som inte stämmer. Och mycket riktigt, gick upp på toa på morgonen, blod på pappret. Åkte till apoteket och köpte ett cb digital som visade Inte gravid... Då var det bara att vänta på att blödningen skulle börja ordentligt...