Inlägg från: FskvickSy |Visa alla inlägg
  • FskvickSy

Bf juli 2018

Hej, plussade i veckan och är beräknad om allt stämmer till den 4e juli så är alltså i vecka 7. Har haft molande värk i livmodern typ som mensvärk i några dagar nu, men tänker att det säkert är för att något växer där inne? Annars har jag inga fler symptom mer än trötthet. Ska på inskrivningssamtal hos BVC på torsdag i nästa vecka. Är så nervös då det är vårt första barn och ingen av oss har barn sen innan.

Grattis till er alla andra som också plussat! :)

• FskvickSy

Får nog avsluta här nu då jag fått en riklig blödning och mensvärk är i vecka 8 (7+4). Tänker att jag åker till gyn efter jobbet (kan inte gå ifrån *suck*) så misstänker missfall :(

• FskvickSy

Jag blöder fortfarande väldigt mycket men får ringa bm imon och se hur jag ska göra och eventuellt åka in till gynakuten då. Dom hann stänga när jag kom ifrån jobbet :(. Bara gråter och mår inte alls bra :(

• FskvickSy
    Iowhannah skrev 2017-11-21 17:38:57 följande:

Sjukskriv dig i morgon så du hinner (och slipper hålla masken). Jag trodde förresten att gynakuten hade öppet dygnet runt, det har de här iaf.

Ska göra det. Trodde det med men när man lusläste så tog det bara emot medicinerade eller remiss efter 17 så får åka in imorgon. Tack för att du svarar <3
  • FskvickSy
    Iowhannah skrev 2017-11-21 19:20:59 följande:

Hoppas det går bra i morgon (så bra det än kan gå)! Får du med dig din partner så du slipper vara själv där?

Hur mår du nu då? Har du ont?

Känns som knivar skär i livmodern :( min partner följer med kommer uppdatera hur det går imorgon! Och tack!
  • FskvickSy

Hej tjejer. Tack för er omtanke. Det var ett missfall. Dom kunde inte se något embryo så allt va redan ute det enda som är kvar är lite av slemmhinnan :(. Men jag önskar alla er andra all lycka till!! <3

• FskvickSy
    Sopp skrev 2017-11-22 11:04:12 följande:

Fy vad tråkigt! Tycker så synd om dig/er. Är det första gången det händer för dig? Jag har bara haft ett supertidigt så det blev inte så stor grej, mer än besvikelse över att det inte tog den månaden - är så orolig själv för att gå igenom det du går igenom nu även fast jag vet på ett logiskt plan att det är vanligt och att det är kroppens sätt att hantera något som inte utvecklas som det ska

Ja, det är första gången. Va gravid en gång innan som

17 åringen men gjorde då abort i typ vecka 5 med tablett. Var inte redo för barn då men ändå va det en jobbig situation. Hoppas inte det händer dig att du får ett MF håller tummarna!!
Svar på tråden Bf juli 2018