Bf juli 2018
Hej. Plussade igår :) Väntar nr 4 med bf i juli, denna blir en sladdis som man säger då mina barn är mellan 16-7 år. Bor i Linköping
Hej. Plussade igår :) Väntar nr 4 med bf i juli, denna blir en sladdis som man säger då mina barn är mellan 16-7 år. Bor i Linköping
Fyller 37 snart
Kan vi inte starta en hemlig fb grupp? Lättare att dela tankar dr tycker jag.
Jag kan prova att lägga till nån i gruppen på fb om ni vill :)
Har ni molvärk? Hurdan typ av värk har ni isf? Min känna inte riktigt som den typiska mensvärken som jag brukar ha utan det känns mer som det spänner och drar. Speciellt på vänstra sidan. Blir ju lite orolig eftersom det är mest där och börjar undra om det är utomkveds men jag har inte jätteont utan mer att det känns då och då och blöder inte så det känns ju mest som växtvärk :)
Grattis Johanna :)
Fråga till er alla, någon som har lite molande värk i ena sidan, typ över äggstocken? Har ont i högersidan till och från.. blir orolig för utomkvedshavandeskap :( är bara i v 4+0.
Kan vi inte starta en egen ?Gravid BF juli 2018? på FB då? Jag kan tänka mig att göra det!
Jag håller på att gå under av oro! Har sån svag molande
värk i ena sidan, typ precis ovanför blygdbenet på höger sida. Strålar både ner mot ljumsken och upp mot äggstocksområdet. Jätteorolig för utomkvedshavandeskap. Men försöker tänka att det är typ ligamenten eller kanske urinvägsinfektion för jag kissar typ konstant. Ska till vårdcentralen imorgon. Pratade med kvinnokliniken som sa att det var för tidigt att avgöra om det var X. Någon mer som har samma typ av smärta? Fy alltså vilken ovisshet. Är i v 4+2.
Jag fick aldrig någon inbjudan till gruppen så jag gör ett nytt försök ???? min mail är mamma_marie01@hotmail.com
Vet att det finns 2 fb-grupper för bf juli. Jag är med i en av dem. Tror inte det är den som ni i denna tråden är med i för jag har inte sett några pappor där..rekommenderar er isf att byta till den gruppen.
Nu har illamåendet börjat bli värre! :( När jag åt blev det bara ännu värre konstigt nog! Borde ju bli tvärtom!? Tog en lerigan för en o halv timme sen som självklart inte funkar! Kan man ta två st?
Mitt illamående avtog rejält i v12 också. Har KUB på fredag, 12+1, och har en märkligt känsla av att något inte stämmer. Mest för att detta är min tredje graviditet, har blivit lätt gravid med samtliga och inte en enda komplikation/missfall så känns som att det är ?min (o)tur nu?