Inlägg från: LitenMommy |Visa alla inlägg
  • LitenMommy

Bf juli 2018

Hej! Plussade 17 november och har bf 5 juli :)

Detta är mitt andra barn, blev gravid med p spruta så barnen kommer tätt. Min son lär bli 14,5 månader så jag är supernervös!

PS, grattis allihopa!!

• LitenMommy

Jag har tänkt göra kub test om allting går bra tills dess. Ska på ultraljud på tisdag pga väldigt lite men blöder lite då och då. Får liksom lite blod strimmor när jag torkar mig ibland :( inte alls mycket, men är orolig!

Önska mig lycka till!

• LitenMommy

Jag var på vul idag och det såg inte jättelovande ut. Trots hjärtslag sågs ingen hinnessäck. Ska tillbaka på kontroll om 2 veckor. Mitt hjärta brister

• LitenMommy
    Iowhannah skrev 2017-11-28 15:09:04 följande:

Åh :( Men vad innebär det? Låter konstigt att de hittade ett hjärta men ingen hinnsäck :S

Förmodligen ett MA eller påbörjan på ett missfall :( hinnessäcken är så pass liten att den inte syns kring fostret. Om du förstår hur jag menar. Hinnessäcken ser ju mer ut som ett hål på ultraljudet vars barnet är i. Nu såg man bara barnet men inget hålrum runt om :( jag ska tillbaka på kontroll om 2 veckor för att se vad det leder till... Antagligen inte till någon graviditet iaf :(
  • LitenMommy

Jag hoppar ur tråden för att jag fick missfall i vecka 8+6. Mår faktiskt bra efter omständigheterna.

Skulle ha varit vårt andra barn.

Önskar er verkligen lycka till allihopa och ha en jättefin graviditet och all lycka på förlossningen sen! Att vänta barn är det bästa som kan hända en kvinna! LYCKA TILL

Svar på tråden Bf juli 2018