Bf juli 2018
Hej tjejer! Jag har nyss plussat. Har visserligen BF den 2 aug, men mitt förra kom två veckor före och det kan mkt väl hända även denna gång. Så jag väljer att joina även er. :)
Har en son på ett år. :)
Hej tjejer! Jag har nyss plussat. Har visserligen BF den 2 aug, men mitt förra kom två veckor före och det kan mkt väl hända även denna gång. Så jag väljer att joina även er. :)
Har en son på ett år. :)
Ska ni göra KUB?
Vi blir inte erbjuden något om man är under 33 men funderar på att boka privat.
Finns det möjlighet att få joina FB-gruppen? Jag har BF 2 aug, men födde 16 dgr före BF förra gången.
Mailadressen som du har kopplad till Facebook behövs för att kunna lägga till dig
Hej brudar.
Har följt tråden men inte gett mig till känna förrän nu :) Är beräknad 8e juli så är i vecka 9 (8+2) idag. Första barnet, gjorde IVF och lyckades på första försöket, så häftigt och härligt men känns ibland lite för bra för att vara sant att det ska gå vägen på första. Såg hjärtat på den lilla i vecka 6+2. Har inte haft så mycket symptom, hade ömma hårdare bröst inledningsvis, lite som mensvärk stundtals och sedan var jag illamående under vecka 7 och 8, men sen helt plötsligt var det som att det gav sig av. Oroande såklart. Målar fan på väggen och blir sjukt orolig för MA... Hehehe. Är och känner mig som vanligt nu, absolut ingenting med brösten eller uppblåst mage som andra vittnar om. Kanske bara hormonerna stabiliserats och kroppen vant sig hoppas jag. Min mage är som den brukar, "platt", kan förmodligen bero på att livmodern är bakåtlutad men om livmodern växer så borde den väl ändå snart ge sig till känna på något sätt...? Som ni hör finns lite tankar och oro.
Önskar alla lycka till!