Bf juli 2018
Tack alla :)
Vi hade faktiskt känsla för flicka så blev lite chockade :P men ska bli kul med en pojke till :)
Tack alla :)
Vi hade faktiskt känsla för flicka så blev lite chockade :P men ska bli kul med en pojke till :)
Idag har vi varit på RUL, allt såg bra ut. Så roligt att se lillasyster. BF blev 7/7 istället för 11/7.
Ja sonen blev jätteglad för att det va en pojke :)
Kul att dina är så tighta :)
Vet du vad du väntar denna gången?
Ja kanske man våga tro att det ska gå vägen nu :) Jag kommer att få graviditetspenning från 1 april pga mitt jobb.
Min man har två bröder och de är alla tre väldigt hemmakära :) medan svärföräldrarna fortfarande bodde i hus var någon av dem där i princip varje helg! Så misströsta inte, det är fullt möjligt att de kommer komma och hälsa på oftare än du tror :)
Jag har min moderkaka i bakvägg för första gången och känner honom flera gånger per dag sen några dagar tillbaka (16+4 idag) men vet att det tog längre tid med de andra då moderkakan låg i framvägg
På tal om bananer! Men.
Har fått så ont i underlivet, alltså, det känns ömt o tungt på nå vis. Typ svullen....... Vad kan det bero på? Någon som känt eller känner samma lika?
Någon fler som känner sig energilös? Jag känner mig HELT dränerad på energi, spelar ingen roll om jag får sovmorgon eller barnvakt, orkar typ inte gå en meter utan att behöva en tupplur. Och när jag äntligen får ta en tupplur mår jag illa efteråt. Skitsur är jag också!
Men vad är det för sjuka människor ni har i er omgivning?! Låter heeeeelt absurt med alla nedsättande kommentarer