Bf juli 2018
Undrar hur det har gått...
Undrar hur det har gått...
Det har stannat av vid 3-4 cm så åkte hem imorse. Går med pinvärkar som är för svaga och korta men som inte har några pauser så konstant ont och helt slut.
Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till, bryter ihop typ en gång i timmen, orkar verkligen inte gå såhär mer...
Men erbjöd de inte igångsättning? Det behövs nog inte mycket hjälp för att sätta igång det på riktigt menar jag, och det känns onödigt att du ska behöva gå och plågas :/
Ajust, glömde att bebis inte är fullgången.. Ändå tufft för dig att gå med detta, någon typ av lindring hade ju varit bra.
Fick du nåt att sova på åtminstone?
5 Ignoramus
19 malikan
23 ostbågen
31 Perpen
Nu har jag gått i vad läkarna säger är latensfasen i 5 dar... efter 1-7 dar sa dom att ser brukar komma igång, men blir bara mer och mer rädd för förlossningen, kan inte läsa av kroppen alls och känner inte igen värkarna från de andra förlossningarna. Litar inte alls på min kropp längre. Är livrädd att få en störtblödning igen och framförallt bland folk, vill bara stänga in mig i sängen tills detta är över
Vad är latensfas?
Det låter verkligen vidrigt! Jag hade 4-5 timmar latensfas med sonen och jag tyckte att DET var jobbigt! Kan inte ens föreställa mig hur du mår nu.
Antar att de inte vill sätta igång dig heller, annars hade det väl kommit som förslag.
Så du har massa oregelbundna värkar nu hela tiden då?
Hur länge har du haft så? Öppnar du dig ingenting under den tiden?