Bf juli 2018
Jag har förutom tidigare lista packat ner favoritduschkräm till världens skönaste dusch efteråt samt godis och dricka till när det är dags för bbmyset :)
Även amningskläder och filt till bebis
Jag har förutom tidigare lista packat ner favoritduschkräm till världens skönaste dusch efteråt samt godis och dricka till när det är dags för bbmyset :)
Även amningskläder och filt till bebis
Undra hur det är med malikan?
Bra grej det där med fotnoten. :)
Men gud så jobbigt för dig! Pratas det något om igångsättning, bebis är ju ändå "färdig" typ på fredag? Verkar jobbigt om du ska behöva ha det så i flera veckor till...
Hej allihopa! Jag har BF om 3 veckor dvs 18 juli. Har de senaste 2-3 dagarna inte mått bra alls. Mår illa, har jättesvårt att äta pga jag har ingen aptit, mår illa och blir mätt på en gång. Sen är jag extremt trött, sover kanske 14 h om dygnet minst. Har ingen ork alls. Som tur är har jag precis slutat jobba, det hade inte gått annars. Det känns nästan som det gjorde i första trimstern . Detta är mitt tredje barn och jag mådde inte såhär i slutet av graviditeten med de andra två.
Någon som känner igen sig i detta?
NU jävlar gick mitt vatten här!! Herregud inte redo alls
Men åååhh vad spännade!! Mycket värkar?
Lycka till!!!
Aldrig vart med om envisare bebis... nu är jag flyttad från bb till förlossningen för igångsättning iaf, så nu vräks den! 36+6 idag så känns skönt med en fullgången bebis iaf!
Det sägs (tror tom det stod i0 en artikel på familjeliv). Att ett tecken på att förlossningen är på G är att man har diarré. Jag så är jag PÅ G *haha*. Dock så kan det ju också vara min gastric som spökar.
Jag vill iallafall vänta in min beställning på Förlossningsbindor och få storstäda klart hemma så till på söndag kan hon väl vänta(jag som har velat att hon ska komma tidigare hela tiden)
17.37 kom vår Ella i v 36+6 :) 3140 g och 49 cm lång och mår hur bra som helst! Jag har dock förlorat mkt blod pga mina operationer på tappen så jag är ganska medtagen, trodde jag skulle stryka med ett tag så skönt att det är över nu!
Någon annan som känner av nåt än?
Nu gick vattnet :0 men fortfarande inga värkar men en hel del sammandragningar