• NeaK

Bf juli 2018

NeaK skrev 2017-11-04 17:53:57 följande:
    Ni ni har jag hittat hur jag ska göra! Om ni skriver er mail (gissar jag det är) som ni använder på FB kan jag lägga till er!
    Nu finns det en grupp som heter BF juli 2018 och den är hemlig! Vill ni gå med i den så skickar här ett PM med mail som ni använder på FB så lägger jag till er! :)
  • NeaK
    Villblimama skrev 2017-11-03 17:52:47 följande:
    Hej!
    Försökt PM:a dig två ggr men tror inte gick fram va? Denna sida alltså...grr! Är inte riktigt vän med den!:)
    Har du blivit inbjuden än? Annars så skicka din mail som du använder på FB så lägger jag till dig! :)
  • NeaK
    Villblimama skrev 2017-11-04 20:52:46 följande:
    Tror du att du kan prova att skicka PM till mig? Funkar kvar för mig att skriva till dig...
    Har skickat PM till dig! :)
  • NeaK
    MuffinsJag skrev 2017-11-05 01:44:34 följande:

Grattis alla till era plus!!! ???? Jag plussade själv 26/10 ???? Hade varit kul att kunna diskutera lite med andra och följas åt :)

Jag har gjort en hemlig FB grupp om du vill va med :) BF juli 2018.. Skicka din mail du använder på FB så lägger jag till dig! :)
  • NeaK
    MuffinsJag skrev 2017-11-05 09:06:04 följande:
    Iowhannah skrev 2017-11-05 08:00:43 följande:

Grattis! När har du bf?

Tack! :) 11 Juli har jag bf :) Ni andra då?
    Utifrån mina egna beräkningar med hjälp av app så har jag BF den 10/7 :)
  • NeaK
    Ungochgraviid skrev 2017-11-04 17:45:56 följande:

Gravid i V 13 då jag är ung och vet inget är gift i irak och doktorerna vet ingenting här... gift i april blev gravid genast fick missfall i juli blev gravid igen i agusti och vet inte vad ja ska göra nu då barnet ligger långt ner sa min doktor till mig kan nån hjälpa mig tack!

Är det ingen i Sverige som vet om att du är gravid? Hur ung är du? Verkar som att du behöver hjälp från professionellt håll!
  • NeaK

FB gruppen har inställningen att alla kan lägga till medlemmar! :)

• NeaK
    Shneckan skrev 2017-11-05 17:50:29 följande:

Hittar inte den hemliga gruppen på fb kan ngn bjuda in mig?:)

Gruppen heter BF juli 2018 och är en hemlig grupp.. Om ni inte hittar den så skriv ett PM häär till mig så med er mail som ni använder på FB så lägger jag till er! :D
  • NeaK
    Superjag skrev 2017-11-05 18:02:44 följande:
    finns det en grupp på facebook?
    Den heter BF juli 2018 och är en hemlig grupp.. O du inte hittar den så skriv ett PM med din mail du använder på FB så lägger jag till dig! :)
  • NeaK

Då jag både jobbar 100% och pluggar samtidigt kommer inte jag vara så aktiv i den här tråden längre men om ni vill vara med i gruppen på FB så skicka er mail som ni använder på FB i ett PM så lägger jag till er där! Eventuellt att jag sen fram i januari när vi alla har gått över vecka 12 så tänker jag att jag gör gruppen offentlig då andra kan se deltagare men inte inläggen.. MEN absolut inte än!!

• NeaK

Dom som har PM´at mig har jag nu lagt till i gruppen på FB! DÅ den är hemlig så kan man inte se den om man inte är med i den ännu! Jag tror inte man får någon notis på FB utan man får kolla sin mail! :D

• NeaK

Jag har nu lagt till er som skickat PM till mig. Om jag har fått eran mail.
    Jag brukar gå igenom mina PM en gång i veckan om ni tycker det tar lång tid att bli tillagda..

Svar på tråden Bf juli 2018