lillahjärtat89 skrev 2017-11-17 08:51:12 följande:
Hej! Förstår din rädsla beso, och 7 missfall måste varit plågsamt, har ni fått utredning och vad äter du för medicin?
Jag Plussade för ca en vecka sen, men vågar inte alls vara glad.. detta är min tredje graviditet sedan i april så verkar ha lätt att bli gravid men får också lätt missfall. Fick vad jag tror var en nidblödning 1v efter äl, då ägget troligen fäste, det har jag aldrig fått innan. men har sen dess till o från blött bruna flytningar mer o mindre så kan inte känna nån glädje alls nu.... så trist, vill ju bara vara sjukt glad som första ggn jag blev gravid och aldrig vart med om något missfall. Pepp önskas gärna haha! Skulle göra vad som helst för att vara lika glad som några av er här, det är en sån underbar känsla så ta vara på den <3 hoppas verkligen att jag får bf juli 2018... men har aldrig kommit förbi v 10 så känns som en evighet dit. Någon fler som är i samma sits med blödningar eller vet av solskenshistorier då det ändå gått bra trots det?
Förstår verkligen din oro som gör d svårt att våga glädjas! Jag känner som du o d e inte kul alls!!
Jag läser oxå alla solskenshistorier som jag kan komma över. Har du blött så här vid missfallen?
Jag har ju läst massor om dom de gått bra för trots blödningar i olika storlekar. Mina missfall börjar alltid på samma tidpunkt/dag o beter sig på liknande sätt.
Men jag kan berätta om den gången det gick bra då jag väntade min son i v 10. Reste mig upp o fick störtblödning på ett möte. Rann längs benen..sen typ menssmärtor. Kastade oss in i bilen. Jag fick sitta på nåt skydd vi hade o sen direkt till akuten. Vid undersökningen kom en blodig klump på 10cm ut o jag låg o skakade o grät..men..då vänder läkaren på skärmen o visar mig Liten som ligger kvar där inne o mår hur bra som helst! :O :)
Mina tankar e om d va en tvilling..men det hade dom inte upptäckt på de tidiga vul jag gjort tidigare. Så det kan verkligen gå bra trots mkt blod o smärta
t.om.
Har du bokat vul?
Jag ringde igår o ska dit om två veckor i v 7. Ville vänta tills man verkligen ska se nåt så inte oron blir större.
Kramar