Bf juli 2018
Kl 15:30 är det Ultraljud idag. Hoppas så att vi får se ett tickande hjärta denna gången och slippa vårt 8e missfall på snart 4 år.
Ska själv på vul om en vecka och är hysteriskt rädd för både utomkveds, missfall och tvillingar.....!!
Kl 15:30 är det Ultraljud idag. Hoppas så att vi får se ett tickande hjärta denna gången och slippa vårt 8e missfall på snart 4 år.
Stön, ingen skriver annat än att de vill bli tillagda i fb-gruppen *smiley som visar tungan*
Kom gärna med i denna grupp om ni vill prata graviditet och inte "hemlig Facebook grupp"!! ;)
www.familjeliv.se/forum/thread/78199894-vi-med-bf-18-2572018-3
Vecka 6+0 och forfarande inga symptom. Vul imorgon, såååååååå nervös!!!!
Nu har jag varit på vul! Det hade fäst på rätt ställe och syntes endast en hinnsäck!! Vilken lättnad!! Inga hjärtslag ännu dock, men det är så tidigt (6+1). Mvc om ett par veckor och hoppeligen ett hjärta då! :)
Är det någon mer än jag som faktiskt är kvar här, eller har alla konverterat till Facebook-grupp(er)?
Lite brunt på pappret idag, vecka 7+5.... Brukar inte ha så i mina lyckade graviditeter, känns sådär... Ska som tur till mvc imorgon och kolla om vi ser hjärtat slå.
Hoppas det går bra, Zarina! Skönt att kolla upp det. Brukar man lyssna på hjärtljud redan vid inskrivning?
Alltså detta illamående.........!!! Vem f*n har kommit på det egentligen!!! Såååå hemskt att må illa och samtidigt sköta om 3-5 barn från morgon till kväll.. Står och kokar spaghetti till mig nu till kvällsmål för det är det enda jag just nu kan tänka mig att äta... Suck! Någon som fått någon medicin utskrivet?
Såg hjärtat idag på mvc! Vecka 7+5! :)
Hej på er,
Jag är i v11 och har mått väldigt dåligt de snedaste 2 veckorna med väldigt dålig aptit, dålig sömn och illamående. Ingen energi..
Men igår och idag mår jag plötsligt bra. Och så klart så blir man ju orolig ändå så.
Ifall något dåligt hänt i en, släpper alla symptom med en gång då? Någon som vet?
Gick in i vecka 12 idag och illamåendet börjar sakta avta, såå skönt!! Hemskt att ta hand om tre barn och må illa och vara trött! På onsdag ska jag på kub! Vi har berättat för min familj och min närmaste vän. Mannens familj och övriga vänner/släkt vet inte ännu.