• soofa

Bf juli 2018

Jag trodde det skulle bli samma här, första ultraljudet på kliniken och sen resten på hemmaplan.

kattnos skrev 2017-11-14 06:13:26 följande:

Jaha, jag ska göra UL på Sahlgrenska och jag antar om allt ser bra ut att det är mitt sista besök där. Men jag ska också ringa mvc idag så får vi se vad de säger.

• soofa

Åh, vad kul! Jag har försökt men här verkar de omöjliga att komma i kontakt med..

kattnos skrev 2017-11-14 08:40:38 följande:

Då har jag bokat in inskrivning på MVC den 27/11 - nu börjar det kännas mer på riktigt :)

• soofa

Nu så. Inskrivning den 21/11 och ultraljud den 29/11. :)

kattnos skrev 2017-11-14 08:40:38 följande:

Då har jag bokat in inskrivning på MVC den 27/11 - nu börjar det kännas mer på riktigt :)

• soofa

Den senaste mensens första dag är vecka 0 + 0 om det är till någon hjälp. :)

beso skrev 2017-11-15 22:24:29 följande:

Jag blir också förvirrad av alla dessa olika sätt att räkna på.. Tror att på bim så är man på första dagen i graviditetsvecka 5. Fast bebisen e då bara 2 hela veckor gammal sen befruktning. Någon annan som vet får gärna svara också! ;) Jag undrar vad mvc kallar denna dag? Någon som har koll? Jag borde veta men har glömt trots att jag har tre barn..haha! ;)

• soofa

Åh, vad kul! Grattis! Jag har gjort ett IVF-försök men att spola äggledarna är nog ändå det värsta jag har varit med om. :S

sjsson skrev 2017-11-16 00:06:37 följande:

Är så himla glad att jag äntligen blivit gravid!! Jag och fästman hade kommit igång med en utredning och jag var och spolade äggledarna och vips så gick det :D längtar såååå mycket!!! Men oron finns ju där, är i vecka 5 .. håller tummarna för alla oss :)

• soofa

Jag har heller knappt några symtom men det är som jag förstår väldigt individuellt och absolut inte något som alla har. <3

Idis123 skrev 2017-11-16 18:21:16 följande:

Hej, plusssde i helgen. Inga symtom alls förutom att det drar lite i äggstockarna ibland. Tycker inte gravtesten är så starka. Ska vara i v. 4+5. Alla verkar dessutom ha väldigt mycket symptom så tidigt.

Hade MA i augusti och är inställd på missfall igen.

Vad tror ni om detta plus? De är från idag, samma urin.

• soofa

Åh, vad roligt. Grattis! En till IVF:are här. :)

Empan86 skrev 2017-11-16 19:49:07 följande:

Jag plussade nyss ???????? efter 2 år och 3 ivf försök så äntligen!!!

• soofa

SÅ ledsen för din skull. Ta hand om dig. <3

FskvickSy skrev 2017-11-21 19:52:28 följande:

Känns som knivar skär i livmodern :( min partner följer med kommer uppdatera hur det går imorgon! Och tack!

• soofa

Åh, så fruktansvärt! Jag tänker på dig. <3

FskvickSy skrev 2017-11-22 10:55:38 följande:

Hej tjejer. Tack för er omtanke. Det var ett missfall. Dom kunde inte se något embryo så allt va redan ute det enda som är kvar är lite av slemmhinnan :(. Men jag önskar alla er andra all lycka till!! <3

• soofa

Vi ska göra KUB men här blir alla erbjudna det.

tiiitti skrev 2017-11-23 15:26:07 följande:

Ska ni göra KUB?

Vi blir inte erbjuden något om man är under 33 men funderar på att boka privat.

• soofa

Mellan vecka 11-13 står det i informationen vi har fått.

tiiitti skrev 2017-11-23 15:49:43 följande:

Jag önska vi också blev det. Och det är rätt dyrt vad jag förstått.

I vilken vecka ska ni göra det?

• soofa

Nu har jag bjudit in dig. :)

Ciciliacissi skrev 2017-12-01 16:54:17 följande:

Vill nån vara snäll o lägga till? Tack :)))

Svar på tråden Bf juli 2018