Bf juli 2018
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Vilken vecka är alla i ?
Vilken vecka är alla i ?
Kul att flera stannar :)
Vilken vecka är alla i ?
Ja är i v 6(5+5) :)
är de fler som ska göra kub test?
Vart bor alla?
Jag bor i uppsala.
Jag stannar nog också kvar här :)
Någon mer än jag som är OTROLIGT trött?
har haft järnbrist under mina två tidigare graviditeter så började käka järntabletter redan nu då jag kännt mig så otroligt trött, tycker inte det hjälpt ngt mot tröttheten ännu men antar att kroppen blir trött av att skapa en ny liten människa :)
Ja är i v 6(5+5) :)
är de fler som ska göra kub test?
Vart bor alla?
Jag bor i uppsala.
Kommer ni alla gå över till fb gruppen eller är det någon som kommer stanna kvar här? Jag känner att jag hellre stannar här av personliga skäl :) Men vore ju roligt om någon mer stannar kvar och tråden inte dör ut :) hur tänker ni andra? :)
Jag är i v 5+1 enligt sista mens (v 5+4 enligt ägglossning). Jag är 30 år gammal och bor strax utanför Norrköping med sambo, tvååring och två marsvin.
Här blir alla erbjudna KUB så det kommer vi göra, jag är även bokad till VUL på måndag eftersom jag är så sjukt orolig för missfall (hade ett i somras).
Jag är också suuuupertrött! Konstigt nog brukar jag piggna till när det väl är dags att sova :S
Jag hoppar också på i denna tråd! Planerad BF 8 Juli med vårt första barn. Helt galet spännande, är 22år och har fått alla symptom man kan tänka sig, är i v5+3 nu.. skall in på undersökning och ev få dropp pga att jag kräks så mycket :( Är verkligen orolig, någon som också upplevt obehaglig mycket illamående?