Bf juli 2018
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Haha alltså ja har de 2 andra graviditeter haft väldigt fint hår. Och denna alltså varje gång ja har duschat så är håret som en endaste ihop trasslas boll....
Haha alltså de hjälper inte med en näve balsam i ihåret ens inte ens en flaska.. haha mitt hår kommer ju vara helt förstört efter denna graviditet! Eller har ni några tips?? Vet inte hur ja ska kamma ut håret utan att slita sönder det.. :6
Hm, jag skrev ett inlägg men det verkar inte kommit upp.
Jag är i v 5+1 enligt sista mens (v 5+4 enligt ägglossning). Jag är 30 år och bor strax utanför Norrköping med sambo, tvååring och två marsvin.
Här erbjuds alla att göra KUB så det är självklart för oss. Jag ska även göra VUL på måndag eftersom jag är så orolig för missfall (gick igenom ett i somras).
Jag är också suuuupertrött! Hela dagarna är som en grå dimma men när det väl är dags att sova så piggnar jag till av någon anledning :S
Är i vecka 7 6+6 . Sjukt trött också! Vet inte hur jag ska klara av att jobba ????
Vilken vecka är alla i ?
Ja är i v 6(5+5) :)
är de fler som ska göra kub test?
Vart bor alla?
Jag bor i uppsala.
Haha alltså ja har de 2 andra graviditeter haft väldigt fint hår. Och denna alltså varje gång ja har duschat så är håret som en endaste ihop trasslas boll....
Haha alltså de hjälper inte med en näve balsam i ihåret ens inte ens en flaska.. haha mitt hår kommer ju vara helt förstört efter denna graviditet! Eller har ni några tips?? Vet inte hur ja ska kamma ut håret utan att slita sönder det.. :6
V.5 (4+2)
Mått väldigt "lugnt" i kroppen jämfört med för 1-2v sedan så blev osäker på att jag verkligen ÄR gravid så var tvungen att ta ett test till ????
Har fortf inte fattat att man ska få sig en bäbis!
Vilken vecka är alla i ?
Jag hade mer symtom i början typ v 4+ än nu en vecka senare 5+. Va extremt trött runt tiden jag plussade. Nu har jag mestadels bara molvärken kvar som maler på. Bara längtar till denna första tid är över den går så långsamt för man väntar tills man verkligen får se att det är en liten människa där :)
Har två tidigare barn (8 och 10 år) och har för mig att jag va sjukligt trött och illamående med dom första veckorna fram till v 12. Men inte nu.
Vilken vecka är alla i ?