Bf juli 2018
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Ja är i v 6(5+5) :)
är de fler som ska göra kub test?
Vart bor alla?
Jag bor i uppsala.
Jag kommer vilja göra kubtest för att jag känner mig gammal (ökad risk o allt D där) o vill veta hur D står till m bebben. Bor mellan Sthlm o Uppsala skulle man kunna säga, men närmare Sthlm.
Är det fler som inte kan äta riktig mat utan att må illa? I kväll ska vi äta pannkakor för andra gången den här veckan (och jag vet att det bara är onsdag). Med sonen så vet jag att jag hade svårt med stekt mat, sambon blev halvt galen på att behöva koka allt, men jag kunde åtminstone äta. Jag längtar tills första trimestern är över så jag kan må bra igen. Förra gången var jag som ett bottenlöst hål under andra trimestern, haha!
De är 16, 13 o 3 år. Ja, det känns lite omtumlande.. men hoppas på det bästa.
Jag är i v. 6 (5+0 idag),
Japp har haft super fint hår med dom andra glansigt och tjockt fint tappade inte ett endaste hårstrå heller. Så detta är helt nytt. Och ja jag duschar bara med balsam utan silicon. Men de funkar absolut inte haha ser verkligen ut som ett troll när ja kommer ut från duschen. Men duschar ja med cocosolja så funkar de någorlunda att kamma ut. Får väl hoppas det ändra sig sen. Detta kanske är i stället för kräkningar och illamående kan ju hoppas på det
Jag har heller inte blivit tillagd i någon grupp på Facebook. Men vill gärna! Är det någon som kan hjälpa mig?
Vi har kub inbokat den 27 dec. Hade hoppats på veckan innan så man kunde avslöjat på nåt kul sett på julafton men får gott vänta och ta det Nyår :)