Bf juli 2018
Tack så mycket :) får hoppas att den lilla stannar kvar nu bara.
Min man har ju två barn sen innan och jag har inga barn alls så min barnlängtan har varit STOR :)
Tack så mycket :) får hoppas att den lilla stannar kvar nu bara.
Min man har ju två barn sen innan och jag har inga barn alls så min barnlängtan har varit STOR :)
Ja jag känner samma sak, Jag är beräknad den 26e juli :) 4+6 nu :)
Jag mår faktiskt bra, och önskar på något sjukt sätt att jag mådde dåligt för nu undrar jag om jag ens är gravid. Är det någon av er som har barn redan som har börjat läcka lite mjölk? (För det har jag på morgonen, sjukt)
Jag har läckt mjölk ända sedan innan förlossningen (strax över två år nu)! Eller, läckt och läckt, jag har sett fläckar i bh:n och jag kan handmjölka några droppar i duschen.
Ja tack får göra det!
Ja jag har kvar mina symtom , fick gå och kräkas för nån timme sen. Men antar att den borde kunna sitta i ett tag ändå. Hcgn försvinner ju inte direkt
Jag börjar bli så vansinnigt trött, somnar typ sittandes på varenda möte, så pinsamt. Klarar inte av en arbetsdag känns det som
Hej brudar.
Har följt tråden men inte gett mig till känna förrän nu :) Är beräknad 8e juli så är i vecka 9 (8+2) idag. Första barnet, gjorde IVF och lyckades på första försöket, så häftigt och härligt men känns ibland lite för bra för att vara sant att det ska gå vägen på första. Såg hjärtat på den lilla i vecka 6+2. Har inte haft så mycket symptom, hade ömma hårdare bröst inledningsvis, lite som mensvärk stundtals och sedan var jag illamående under vecka 7 och 8, men sen helt plötsligt var det som att det gav sig av. Oroande såklart. Målar fan på väggen och blir sjukt orolig för MA... Hehehe. Är och känner mig som vanligt nu, absolut ingenting med brösten eller uppblåst mage som andra vittnar om. Kanske bara hormonerna stabiliserats och kroppen vant sig hoppas jag. Min mage är som den brukar, "platt", kan förmodligen bero på att livmodern är bakåtlutad men om livmodern växer så borde den väl ändå snart ge sig till känna på något sätt...? Som ni hör finns lite tankar och oro.
Önskar alla lycka till!
Jag är inte så förtjust i att färga håret under graviditeten med tanke på kemikalierna.
Någon som vet hur det är med silverschampo? Utsätts jag för mer kemikalier då än vid ?vanligt? schampo?
Tack för era upplevelser kring mage och symtom.
Har också funderat på det där med att färga håret och silverschampo, nog för att man inte ska googla allt men detta borde man ju kunna googla utan fara :) mitt hår ser egentligen inte katastrof ut, men hade jag inte varit gravid hade jag ju liksom kamouflerat utväxten lite/fräschat upp och tvättat det med silverschampo.
Jag är kvar, vill inte diskutera sånt här med riktigt namn på Facebook : )