• tiiitti

Bf juli 2018

Zarina skrev 2018-02-06 22:14:13 följande:

Fick förra veckans fredag reda på att hjärtat har slutat slå, skulle varit i 15+5 då, lille var ca 14+3 stor... Imorgon ska jag till sjukhuset och första dosen igångsättningsmedicin, och fredag blir dagen D då den lille ska ut.. Detta är mitt fjärde missfall, hade verkligen trott och hoppats att tre skulle ha räckt. Oerhört tacksam dock för de tre friska barn jag har! Lämnar denna tråd nu och önskar er andra lycka och glädje! Kram!

Nej vad hemskt :( beklagar verkligen <3

Kram till er!
  • tiiitti
    Iowhannah skrev 2018-02-11 19:42:58 följande:

Spännande! Känner du bebisen än? Så du vet att den lever, menar jag.

Ja jag känner den sprattla flera ggr per dag, så det vet jag att den gör :) så nu hoppas man bara att allt ser bra ut med :)

Känner du din?
  • tiiitti

Tack alla :)

Vi hade faktiskt känsla för flicka så blev lite chockade :P men ska bli kul med en pojke till :)

• tiiitti
    Sopp skrev 2018-02-12 21:54:57 följande:

Vad kul!! Jag har två pojkar och de är supertighta! Så kul att se dom tillsammans

Ja sonen blev jätteglad för att det va en pojke :)

Kul att dina är så tighta :)

Vet du vad du väntar denna gången?
  • tiiitti
    Sopp skrev 2018-02-12 23:29:19 följande:

Ja en tredje kille! Efter att ha smält den initiala besvikelsen över att veta att jag aldrig kommer få en tjej känns det nu jättebra, en riktig trio. Det är ju lite coolt med tre av samma :) är lite orolig att ingen kommer hälsa på när de flyttat hemifrån, men vi träffar ju faktiskt svärföräldrarna mer - och om de blir tighta så vill de kanske hem och träffa varandra iaf ;)

Ja väldigt cool med tre av samma. Särskilt om de är så tighta med :) har nog väldigt stor glädje av varandra när du växer upp.

Ja det kommer säkert hem ändå när de är vuxna , och sen får ni kanske en massa flick barnbarn på det ;)
  • tiiitti
    tiiitti skrev 2018-02-13 08:41:55 följande:

Ja väldigt cool med tre av samma. Särskilt om de är så tighta med :) har nog väldigt stor glädje av varandra när du växer upp.

Ja det kommer säkert hem ändå när de är vuxna , och sen får ni kanske en massa flick barnbarn på det ;)

När de växer upp skulle det såklart stå
  • tiiitti
    hilja14 skrev 2018-02-20 15:01:51 följande:

Någon här som gjort eller ska göra RUL på CSK? Hur långt innan fick ni kallelsen och i vilken vecka gjorde ni rul eller kommer ni att vara i när ni gör rul? Jag är i v18 (17+1) och har inte fått kallelse ännu.. Jag börjar undra om kallelsen kommit bort på posten :o

Jag fick kallelsen lite mer än 1 månad innan.

Gjorde RUL i vecka 19+6
  • tiiitti

Här va det tyst. Har alla lämnat för Facebook ?

Kanske skulle ta sig dit jag också då.. är den fortfarande hemlig eller går den att söka upp?

Svar på tråden Bf juli 2018