• malikan

Bf juli 2018

Horisonten skrev 2018-02-05 14:39:10 följande:

Åh okej då har du bf dagen efter mig då än så länge och kommer gör RUL 3 dagar senare. Spännande och se,vi kanske får bf samtidigt sen. Hihi :)

Jag hade 18e först men blev flyttad 1 dag till 19e på kub haha

Får se vad rul säger!
  • malikan

Alltså jag är så sugen på nektariner! Har i flera dagar sprungit så fort kroppaskrället burit till fruktavdelningen på Ica men det finns inte! Imorgon överväger jag att åka 5 mil till en saluhall där jag vet att det finns...

Nån som vet när säsongen för nektariner börjar?! Haha

Nån annan som börjar känna av sug?

• malikan
    Iowhannah skrev 2018-02-06 20:13:56 följande:

Jag gogglade lite och har tråkiga nyheter. Nektarinsäsongen börjar inte förrän i juni :(

Åh neeej, får bli saluhallen imorgon då och köpa några kilon
  • malikan

Jag gogglade lite och har tråkiga nyheter. Nektarinsäsongen börjar inte förrän i juni :(

• malikan

• malikan

Jag vågar typ inte ha sex, mina sammandragningar har börjat och får ligga med vetekudde varje kväll. Igår va det riktigt illa.

Har iallafall fått tid till överläkaren nu för att börja mina kontroller av tappen samt bedömning om jag behöver sätta cerklage. Är dock inte bokad förrän i början av mars :(

Nu försöker jag ladda för 2 st 34 timmarspass i helgen, vet inte riktigt hur jag ska orka, ensamarbete med dessutom.

Funderar på att bli politiker och införa att alla gravida får gå hemma med lön, haha

• malikan
    Mamma till S skrev 2018-02-09 15:29:12 följande:

Nej då förstår jag, skulle jag inte heller ha vågat ju!

Åh så segt o vänta men hoppas ändå att besöket då i mars blir bra o ger något! <3

Men oj, vad jobbar du med? Ta det lugnt o lyssna på kroppen.

Jag jobbar på ett hvb hem :) killarna är toppen och hjälpsamma och de har vadslagning om det blir en pojk eller flicka men orken tryter och jobbigt att inte kunna vila när man behöver! Sover middag typ 3 timmar varje dag hemma, haha
  • malikan
    Mamma till S skrev 2018-02-09 15:30:03 följande:

V19 mage, känner mig mest fet ;p

Åh vill med ha liten mage!
  • malikan
    Iowhannah skrev 2018-02-09 14:10:42 följande:

RUL gick jättebra och vi fick rätt snabbt se att det är en busig liten tjej i magen <3 Blir så mysigt med en liten lillasyster :)

Åh grattis till flickan!

Då är det en pojk och en flicka i gruppen änsålänge va? :)
  • malikan
    Horisonten skrev 2018-02-10 10:07:39 följande:

God morgon på er :)

Hur många har börjat fundera på namn och så här inne? Tycker de är svårt och hitta något namn,speciellt och komma överens om något både jag och min man gillar. Och tycker pojknamn är svårast. Någon som har några idéer eller tips åå namn? Vore lite kul och se hur andra tänker :)

Sen någon som gör RUL i veckan? :)

Trevlig helg på er

Vi har inte ett enda namn som vi är överens om och jag typ panikar över det. Min man är inte så intresserad än heller och ratar dessutom alla mina förslag! Jag vill ha ellie på en flicka men min man refererar alla mina förslag till typ folk han kände i trean, suck. Gillar Milan oxå men det gillar inte mannen heller... hopplöst!
Svar på tråden Bf juli 2018