malikan skrev 2018-03-27 19:26:52 följande:
Jag dör skämsdöden idag, var på jobbet och drack kaffe med en kollega och klient, börjar hosta och SPYR rätt ut, rätt i mitt knä!!! Kommer säkert skratta åt detta senare men just nu skäms jag ihjäl. Suck vaaaaarför?!
Haha alltså förlåt men detta gjorde min dag! Gud vad chockade de måste blivit! ????
Min hosta har faktiskt blivit lite bättre nu, har slutat ta hostmedicinen för nu hostar jag inte så jag tappar andan eller kissar på mig längre. Hoppas det blir bättre för dig också snart.
kattnos skrev 2018-03-27 20:01:03 följande:
Jag var hos vc igår och fick diagnosen lunginflammation.. så nu blir det en vecka med antibiotika, ska inte vara skadligt för fostret var läkaren noga med att säga.. men jag är orolig ändå. Tur att jag känner rörelser men det känns inte riktigt som vanligt eftersom det är totalt omöjligt att ligga på rygg.. och så himla trött och tungandad är jag. Hoppas att jag känner mig bättre snart, blev sjukskriven två veckor.
Fy vad jobbigt med lunginflammation, men ändå bra att det upptäckts och att du får medicin. Jag käkade penicillin under min förra graviditet, var också nojig men läkarna sa att det inte var någon fara. Det är bara att försöka lita på dem. :)