Bf juli 2018
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Alla har semester nu, både min bm och BVCsköterska, såklart. Men har tid till min läkare på psyk 24e så får prata med henne lite, hon har vart jättebra
Lycka till i morgon!
Är hinnsvepning något man brukar bli erbjuden eller måste man be om det själv?
Någon som är med i SWEPI-studien förresten? Har fått info om den men inte bestämt om jag vill delta..
Lycka till i morgon!
Någon som är med i SWEPI-studien förresten? Har fått info om den men inte bestämt om jag vill delta..
Lycka till i morgon!
Tack! I mitt landsting blir man erbjuden hinnsvepning i v 41, den jag gjorde i dag bad jag om.
Vad är SWEPI?
Jag har funderat på att vara med i swepi-studien men har inte bestämt mig. Jag lär ju med största sannolikhet iaf gå över tiden.Det är en studie som ska undersöka när det är bäst att sätta igång en förlossning när man gått över tiden. Hälften sätts igång ca en vecka efter bf och andra hälfte efter två veckor. Sen håller de koll på hur förlossningen påverkar mamman och barnet och jag tror de håller koll på barnet i flera år efter förlossningen om jag inte minns fel.
Jaha okej. Det är inget som jag ens fått information om. Men det kanske bara är vissa landsting som är med i den?
Jaha okej. Det är inget som jag ens fått information om. Men det kanske bara är vissa landsting som är med i den?
Ligger på förlossningen nu. De verkar helt inställda på igångsättning i dag! :D Äntligen ska vi få vår bebis, och jag ska få slippa vara gravid mer!
Heja bebisen och heja mig!
Ligger på förlossningen nu. De verkar helt inställda på igångsättning i dag! :D Äntligen ska vi få vår bebis, och jag ska få slippa vara gravid mer!
Heja bebisen och heja mig!
Lycka till nu lowhannah! Snart har du din bebis i famnen!
Jag ligger på BB med vår son i famnen. Födde inatt på BF +13, var på förlosningen i 18 timmar! Det var en pärs, men nu är det klart.