Mamma till S skrev 2018-02-08 22:43:21 följande:
Tycker min mage är ganska stor o spänd på kvällarna men på morgonen är den som vanlig o mjuk typ, konstigt.. Mannen säger att jag börjar bli rundare hehe, kan alltid hoppas, mysigt!
Har ni mkt sexlust? Tkr min är som bortblåst o har varit sen sista 10-12v såklart beroende på illamåendet men nu när det försvunnit så har ju tröttheten tatt över , min man är frustrerad haha. Nejdå men vore ju mysigt o få till det nångång men nej, finns inte där alls.
Min mage har lite olika dagar men igår kände jag mig uppsvälld som en ballong! Och det är inte bara där bebisen ligger utan ända från nedanför brösten som det spänner ut. Skitjobbigt. Givetvis är det tarmar som är svullna osv men jag märker också skillnad på vad jag äter - socker och godis gör mig jättesvullen, tyvärr är jag sötsugen typ hela tiden... :(
Men men, har annars egentligen inte jättemycket mage men så badade jag häromdagen och när jag lade mig på mage i badkaret kände jag tydligt att det är som en bula inne i magen - det gjorde mig glad!
Med sexlusten har det varit lite upp och ned tycker jag, jag vet ju att när vi väl myser så tycker jag att det är jättetrevligt men jag har väl inte varit den som tagit initiativet för det mesta...