Bf juli 2018
Jag fick metallsmak i munnen direkt, men har börjar må illa nu från 6+0. Inte så att jag är i närheten av att kräkas (har extremt svårt att kräkas) men man går o känner sig lite typ.. Bakis hela tiden
Jag fick metallsmak i munnen direkt, men har börjar må illa nu från 6+0. Inte så att jag är i närheten av att kräkas (har extremt svårt att kräkas) men man går o känner sig lite typ.. Bakis hela tiden
Det svåra är väl att admin av denna tråd inte är kvar i tråden?? Annars hade det ju vart kul med en BF-lista oså :)
Alltså tjejer!! Jag har fått sån kula redan nu!!! Är i vecka 8, första barnet.. är det ens normalt att få sån kula aå tidigt? Spyr som en galning och mår SÅÅÅ illa...
Alltså nu mår jag så himla illa. Ush! Hur ska man orka med att jobba? Har helt förträngt detta från tidigare graviditeter. 6+5 idag
Jag har gjort en BF-lista för oss som hänger kvar här på FL, kanske kan va kul?
www.familjeliv.se/forum/thread/78251310-lista-bf-juli-2018/1
Hoppas det går bra, Zarina! Skönt att kolla upp det. Brukar man lyssna på hjärtljud redan vid inskrivning?
?Det blir som det blir", inget jag kan göra åt.
Jag kräks inte heller, gör aldrig - men mår illa hela dagarna. Önskar att det kom ut åt något håll men det gör det ej så illamåendet lättar aldrig, förutom när jag dricker juice
Idag mår jag inte lika illa längre, så nu är jag förstås nervös över detta. Det är inte så att jag mår fantastiskt, men ändå