Horisonten skrev 2018-02-18 19:19:19 följande:
Hihi jag förstår. Jag har sparat allt. Så svårt för att slänga sådant. Sen ville jag ju gärna ha en till efter sonen även om mannen var lite mer tveksam i början. Men jag har alltid velat ha många barn. Men varit tveksamma pga hypermesisen som jag får och den fruktansvärt hemska foglossningen. Men en till blev det men detta är vår sista :)
Åh mysigt. Spännande och se vad de säger. Men skönt ich känna ändå :) Okej då kanske inte mitt RUL är så sent som jag tror då. Minns inte vilken vecka jag var i när jag väntade dottern och sonen och gjorde RUL.
Har oxå haft hemsk foglossning och var därför jag kände att 2 räckte... nu fyller sista 5 i år så har hunnit glömma ;) lider av för tidiga värkar med så sista graviditeten var riktigt smärtsam!
Denna är jag mest trött på folk, har på nåt vänster lyckats gå upp massor redan vilket leder till att folk slänger ur sig tjockis hela tiden, samt idag fick jag höra att jag borde amma för då går man ner snabbt i vikt. Amning är känsligt för mig samt vikten så blev så himla ledsen