SskSabina86 skrev 2018-06-26 15:15:46 följande:
Hej allihopa! Jag har BF om 3 veckor dvs 18 juli. Har de senaste 2-3 dagarna inte mått bra alls. Mår illa, har jättesvårt att äta pga jag har ingen aptit, mår illa och blir mätt på en gång. Sen är jag extremt trött, sover kanske 14 h om dygnet minst. Har ingen ork alls. Som tur är har jag precis slutat jobba, det hade inte gått annars. Det känns nästan som det gjorde i första trimstern . Detta är mitt tredje barn och jag mådde inte såhär i slutet av graviditeten med de andra två.
Någon som känner igen sig i detta?
Jag minns inte alls hur jag mådde i slutet av förra graviditeten men som det är nu så känner jag igen mig en del i det du skriver.
Jag är dödstrött! Sover jättedåligt på nätterna och sover middag i typ 1,5-2 timmar varje dag. Jag ÖNSKAR att jag kunde få sova 14 timmar per dygn! Jag sover så dåligt att jag varje kväll våndas inför att gå och lägga mig eftersom jag vet att jag kommer ha ont och vara kissnödig och få halsbränna och svettas som en gris -.- Det är tur att sambon har semester nu så att jag faktiskt kan få den vila jag behöver (att jag måste påpeka saker som behöver göras är en annan femma...).
Illamående har jag varit i några dagar också, men jag kan iaf äta. Jag har mer tänkt att det beror på att vi har fått varmare väder igen. I två veckor har vi haft regn/mulet och 15-20 grader men de senaste dagarna så har det varit soligt och runt 25 grader. Det påverkar iaf min mage.