Bf juli 2018
Åh grattis till flickan :) Såg allt bra ut annars? Vilket bf datum? Har också hört att den flyttar med sig när bebis växer. Så det hoppas vi på :)
Åh grattis till flickan :) Såg allt bra ut annars? Vilket bf datum? Har också hört att den flyttar med sig när bebis växer. Så det hoppas vi på :)
Jag fick ont av min foglossning i måndags när jag bytte jobb, fyy säger jag bara, kommer inte bli långvarig där känner jag! Har knappt kunnat gå på hela veckan, idag är det bättre så vilar så mycket jag kan efter jobbet och på helgerna!
Är lite i valet och kvalet om jag ska prata med chefen om gravpenning, dels att det är ett tyngre jobb och sen stressen med klienter som är otrevliga och gapar och skriker..
Iallafall, vi köpte första plaggen till lillasyster igår! :D
Nu verkar mannen kunna relatera till bebisen mer, så kul!
Dags för rul i eftermiddag. :D
Idag blir en riktig graviditetsdag!
Först bm och sen direkt till kk, ber till gudarna att tappen håller ihop och jag slipper cerklage!
Ha en fin dag :)
Hej.
Undrar om jag kan hoppa in lite här i tråden, även om jag inte följt er sedan plusset.
Väntar min nr 3 den 2/7, men har inte vågat/velat gå med i någon grupp/forum, gått ut offentligt m.m pga diverse omständigheter (ja, förrän nu då)
Men nu vore det kul att ha några kloka mammor att skriva med, den sista halvan iaf ^_^
Fyyy vaknade med influensan, helt utslagen och kan varken äta eller dricka :(
Försökte ringa jouren men gick inte komma fram....
En till som är inne på andra veckans sjukdom här, fick åka in akut i helgen då jag hade andnöd.. har haft det riktigt jobbigt med influensan :(
Annars tycker jag det rullar på med bäbis, på tisdag ska jag till psyk då läkaren på kvinnokliniken inte är nöjd med att jag slutade med mina mediciner när vi började försöka bli gravida, får se vad dom säger, vägrar äta medicinen under graviditeten så vet inte vad jag ska dit å göra :P
Vad är det för medicin, och varför vill du inte äta den om den får dig att må bättre?
Nu har jag fått nog! Hostar så jag spyr och hostar så jag kissar på mig. Inväntar samtal från vc om att få hostmedicin. Vill egentligen inte ta det men nu har jag fått nog. :( Hur går det för er andra sjuklingar?
Jag dör skämsdöden idag, var på jobbet och drack kaffe med en kollega och klient, börjar hosta och SPYR rätt ut, rätt i mitt knä!!! Kommer säkert skratta åt detta senare men just nu skäms jag ihjäl. Suck vaaaaarför?!