Bf juli 2018
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Jag är ganska orolig för missfall, mer än någonsin iom att jag fick ett missfall i mars i år. Fick det på BIM+7... Därför är jag liiite testoman fortfarande trots att jag fått det konstaterat på digitalt. Tog ett nytt cb plus idag och det var rejält mycket starkare så jag hoppas och tror att det här kommer nog gå vägen. I tisdags tog jag det digitala och cb plus... Hur är det med er?
Nu har jag startat en grupp på fb som är sluten men man hittar den när man söker. Pga att jag hittar inte någon grupp med bf juli 2018. Så jag gjorde en bf juni/juli 2018 gjorde jag en grupp som heter. Gå in och bli medlemmar så kan man diskutera och bolla tankar och ider med varandra lite lättare.
Vill någon lägga till mig i den hemliga fb gruppen om de går? ????????????
vi är i samma sits du och jag!
slutade med p-piller 7 oktober fick veta att jag var gravid för någon vecka sedan
hann aldrig få tillbaka mensen utan gick o väntade på den
hade otroliga magsmärtor kring 22-23 oktober. ringde bm då jag ville höra mig för, tänkte att det kunde vara cystor, fick det sist jag slutade med p-piller. hon sa att det kan vara det eller så kan det vara ägglossning.
Det var nog ägglossning eftersom jag plussade knappt 2 veckor efter det.
om jag räknar på att ägglossning var då så är jag nu i vecka 6 (5+3)
fick tid för tidigt ultaljud för att datera graviditeten 29 november
När kontaktar ni mvc?
Hej, plusssde i helgen. Inga symtom alls förutom att det drar lite i äggstockarna ibland. Tycker inte gravtesten är så starka. Ska vara i v. 4+5. Alla verkar dessutom ha väldigt mycket symptom så tidigt.
Hade MA i augusti och är inställd på missfall igen.
Vad tror ni om detta plus? De är från idag, samma urin.
Jag plussade nyss ???????? efter 2 år och 3 ivf försök så äntligen!!!
Jag är gravid med vårt första barn och jag är förmodligen i v4+2. Jag undrar om det alltid kostar att göra ultraljud eller om det bara är på privata mottagningar det kostar. Är det vanligt att man gör ett tidigt ultraljud? Läser att det är många som verkar göra det.
Ska snart ringa barnmorska men jag måste först bestämma mig för vart jag vill gå.
När kontaktar ni mvc?