Bf juli 2018
Blev visst åt fel håll. Sorry
Blev visst åt fel håll. Sorry
Jo, det känns skönt att bollen äntligen är i rullning. Jag fick tid till en psykolog i början av februari och kuratorn tyckte att jag ev skulle tänka på medicinering.
Jo, det känns skönt att bollen äntligen är i rullning. Jag fick tid till en psykolog i början av februari och kuratorn tyckte att jag ev skulle tänka på medicinering.
Hur ofta träffar du BM? Jag går också oftare, men det rör sig bara om typ tre extra gånger eller nåt sånt.
Nyfiken på hur många som berättat om graviditeten
Har tänkt vänta men råkar sägas ????
Är så less och besviken idag då jag skulle varit hos sjukgymnasten i veckan men tyvärr kommer det att bli inställt pga sjukdom fick jag veta idag :( Så fått tid nästa vecka istället. Men så rädd att de blir flyttat igen. :(
Jag som bara får mer ont för varje dag. Idag räckte de att göra iordning barnen och lämna de på förskolan för att jag nu skall ha jätteont. :(
Ne verkligen dålig start på denna veckan :(
Jobbigt! Har du provat TENS? Den åtgärdar ju inte problemet men funkar väldigt bra som smärtlindring i väntan på annat
Hur mkt ska en orka då!?
Varit sjukskriven 4 v för heeeemsk illamående , inlagd med dropp osv. Har varit tuffa veckor, o igår var första dagen på jobbet, äldreboende, lagom stressigt , en del sprin, gå o stå osv. Kom hem igår med hemsk huvudvärk o spytt som en gris hela natten!! Jag orkar inte mer. Har fått nå skit i halsen efter allt kräks, känns som ett sår eller nått !! Gör så ont.. Det är som att kroppen jobbar mot sig själv, den hänger inte alls med o jag är helt slut.
Vad göra?? Är så fruktansvärt ledsen bara!
Har fått testat lergigan o lergigan comp, o nu sista primperan men ingenting har funkat, hjälper inte speciellt mkt alls! Är så trött, är så tömd på energi, natten var hemsk o denna huvudvärk som inte släpper? Förstår inte.
Ja jag har mått illa i dom andra två graviditeterna också men denna gång har varit den värsta, hu, önskar jag inte någon! Fy. Ska testa idag igen , kvällsjobb, går det inte så är det väl bara o gå hem igen, vad mer kan jag göra liksom!? Usch!
Nej jag vet, ingen kommer tacka en för man jobbar sjuk heller, det vet jag, o man är väl dum att man egentligen bara kör på, men jag började jobba igen för jag kände mig bättre, att illamåendet hade ändå lagt sig men Nehe då, det hade tydligen andra banor..
Är i v 16 idag.
Åh men herregud, vilken resa, ta hand om dig!! <3
ja vem gör man det för egentligen? Inte sin egna skull? Det är det där dåliga samvetet som sätter in o bara förstör, tack så mkt för dina ord! Jag kom till jobbet idag, min chef såg mig o undrade mest vad jag gjorde där, ?du är ju helt likblek? ja, set undrar jag med, 1.5 timme på jobbet klarade jag o sen var det bara o vända, 2 kräkningar på det å. Har så ont i halsen o spyr ja får jag världens halsbränna?
Har världens bästa chef som hoppades på att jah skulle känns efter ordentlig nu o inte komma tillbaka för fort, utan tänka på oss två hihi me än lättare sagt ön gjort!
Nu blir det sängläge o imorn jaga läkare igen , Fy17!
Är såå trött o så ledsen , vill bara få må bra! :(
Tack för ditt pepp fina du!!