• Längtarsåefterbarn

Bf juli 2018

Hej!

Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.

Plussade imorse och är överlycklig!

Är det någon mer som precis plussat?

Behöver någon att prata lite med :)

• Svar på tråden Bf juli 2018
  • Sopp
    LitenMommy skrev 2017-11-22 22:05:23 följande:

Hej! Plussade 17 november och har bf 5 juli :)

Detta är mitt andra barn, blev gravid med p spruta så barnen kommer tätt. Min son lär bli 14,5 månader så jag är supernervös!

PS, grattis allihopa!!

Grattis! Jag har 17 mån mellan mina barn så lite mer, men dom är bästisar nu och hänger ihop jämt (yngsta är 2). Det kommer säkert va lite tufft i början, men de kommer ju väldigt fort ha glädje av varandra! Och du kommer ju inte veta om något annat så det kommer gå strålande :)
  • mammaN92

Hej!

Plussade igår, är så himla glad! Det blir mitt tredje barn. Mitt äldsta är 10 är, och min yngsta är 9 månader, så de blir rätt tätt mellan barnen. Känns helt underbart samtidigt som jag är livrädd! ????

Kul att ha hittat hit! ????

LEIJA - 2007
  • Iowhannah
    LitenMommy skrev 2017-11-22 22:05:23 följande:

Hej! Plussade 17 november och har bf 5 juli :)

Detta är mitt andra barn, blev gravid med p spruta så barnen kommer tätt. Min son lär bli 14,5 månader så jag är supernervös!

PS, grattis allihopa!!

Det blir säkert tufft, men tänk vad kul för barnen! Min syster och jag har 20 månader mellan oss och vi var som tvillingar när vi växte upp. Ända upp i tonåren gjorde vi nästan allt ihop :)
  • Erikanr1

Plussade för 1 vecka sen såååå glad, inte ätit några p-piller eller så på två år och påbörjade ivf men kom bara till samtal och undersökningar, vart gravid 2 månad efter :D

• Iowhannah
    Erikanr1 skrev 2017-11-23 12:03:13 följande:

Plussade för 1 vecka sen såååå glad, inte ätit några p-piller eller så på två år och påbörjade ivf men kom bara till samtal och undersökningar, vart gravid 2 månad efter :D

Grattis! Vilken kul slump, kanske slappnade kroppen av ordentligt när ni visste att ni skulle få hjälp :)
  • Sopp
    Erikanr1 skrev 2017-11-23 12:03:13 följande:

Shit vilken grej. Jag är SÅ impad över er som orkar så länge, när vi inte lyckats efter 3 månader tänkte jag att livet va över - förstår i efterhand att det var väldigt kort tid och att livetvinte behöver Innehålla barn för att vara härligt, men då kändes det så. Vad roligt för er, stort grattis!!!
  • Erikanr1

Tack så mycket :) får hoppas att den lilla stannar kvar nu bara.

Min man har ju två barn sen innan och jag har inga barn alls så min barnlängtan har varit STOR :)

• Sopp
    mammaN92 skrev 2017-11-23 08:44:52 följande:

Hej!

Plussade igår, är så himla glad! Det blir mitt tredje barn. Mitt äldsta är 10 är, och min yngsta är 9 månader, så de blir rätt tätt mellan barnen. Känns helt underbart samtidigt som jag är livrädd! ????

Kul att ha hittat hit! ????

Grattis till er! Som jag skrev tidigare, när de kommer ur värsta bebistiden är det så kul med barnen tätt :)
  • Sopp
    Erikanr1 skrev 2017-11-23 13:26:58 följande:

Tack så mycket :) får hoppas att den lilla stannar kvar nu bara.

Min man har ju två barn sen innan och jag har inga barn alls så min barnlängtan har varit STOR :)

Åå jag förstår det. Ja man går runt med en konstant oro, vill spola fram till ultraljudet i vecka 12. När är du beräknad
  • Erikanr1
    Sopp skrev 2017-11-23 13:37:52 följande:

Åå jag förstår det. Ja man går runt med en konstant oro, vill spola fram till ultraljudet i vecka 12. När är du beräknad

Ja jag känner samma sak, Jag är beräknad den 26e juli :) 4+6 nu :)
Svar på tråden Bf juli 2018