Bf juli 2018
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hej! Plussade 17 november och har bf 5 juli :)
Detta är mitt andra barn, blev gravid med p spruta så barnen kommer tätt. Min son lär bli 14,5 månader så jag är supernervös!
PS, grattis allihopa!!
Hej!
Plussade igår, är så himla glad! Det blir mitt tredje barn. Mitt äldsta är 10 är, och min yngsta är 9 månader, så de blir rätt tätt mellan barnen. Känns helt underbart samtidigt som jag är livrädd! ????
Kul att ha hittat hit! ????
Hej! Plussade 17 november och har bf 5 juli :)
Detta är mitt andra barn, blev gravid med p spruta så barnen kommer tätt. Min son lär bli 14,5 månader så jag är supernervös!
PS, grattis allihopa!!
Plussade för 1 vecka sen såååå glad, inte ätit några p-piller eller så på två år och påbörjade ivf men kom bara till samtal och undersökningar, vart gravid 2 månad efter :D
Plussade för 1 vecka sen såååå glad, inte ätit några p-piller eller så på två år och påbörjade ivf men kom bara till samtal och undersökningar, vart gravid 2 månad efter :D
Tack så mycket :) får hoppas att den lilla stannar kvar nu bara.
Min man har ju två barn sen innan och jag har inga barn alls så min barnlängtan har varit STOR :)
Hej!
Plussade igår, är så himla glad! Det blir mitt tredje barn. Mitt äldsta är 10 är, och min yngsta är 9 månader, så de blir rätt tätt mellan barnen. Känns helt underbart samtidigt som jag är livrädd! ????
Kul att ha hittat hit! ????
Tack så mycket :) får hoppas att den lilla stannar kvar nu bara.
Min man har ju två barn sen innan och jag har inga barn alls så min barnlängtan har varit STOR :)
Åå jag förstår det. Ja man går runt med en konstant oro, vill spola fram till ultraljudet i vecka 12. När är du beräknad