• Längtarsåefterbarn

Bf juli 2018

Hej!

Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.

Plussade imorse och är överlycklig!

Är det någon mer som precis plussat?

Behöver någon att prata lite med :)

• Svar på tråden Bf juli 2018
  • Let it Rain
    Zora skrev 2017-11-26 08:35:21 följande:

Mailadressen som du har kopplad till Facebook behövs för att kunna lägga till dig

Du har PM!
  • Iowhannah
    tiiitti skrev 2017-11-25 22:54:14 följande:

Ja tack får göra det!

Ja jag har kvar mina symtom , fick gå och kräkas för nån timme sen. Men antar att den borde kunna sitta i ett tag ändå. Hcgn försvinner ju inte direkt

Nä, det är ju sant. Jag tänkte mest på min egen erfarenhet (och andras, som jag har förstått det i efterhand), symptomen började avta strax efter att graviditeten hade avbrutits. Nu hade jag förvisso inte så starka symptom så det gick rätt snabbt.
  • Iowhannah
    Zarina skrev 2017-11-26 08:39:03 följande:

Vecka 6+0 och forfarande inga symptom. Vul imorgon, såååååååå nervös!!!!

Spännande! Men jag fattar nervositeten.

Det är ju så att inte alla har symptom men graviditeten går utmärkt ändå, men jag kan tycka att starka symptom känns betryggande. För närvarande har jag bara väldigt ömma bröst och känner mig rätt orolig. Jag har inskrivning den 6 december och hoppas på att få lyssna på hjärtat då.
  • Zarina
    Iowhannah skrev 2017-11-26 15:25:55 följande:
    Spännande! Men jag fattar nervositeten.

Det är ju så att inte alla har symptom men graviditeten går utmärkt ändå, men jag kan tycka att starka symptom känns betryggande. För närvarande har jag bara väldigt ömma bröst och känner mig rätt orolig. Jag har inskrivning den 6 december och hoppas på att få lyssna på hjärtat då.
    Brukar inte få symtom så tidigt ens, så dumt att jag oroar mig egentligen :D Men ska på tidigt vul pga tidigare utomkveds... Så är lite orolig för det! Dessutom uppfyller jag några riskfaktorer för att släppa två ägg så är också lite nervös för tvillingar....!
  • Iowhannah
    Zarina skrev 2017-11-26 15:42:16 följande:

Brukar inte få symtom så tidigt ens, så dumt att jag oroar mig egentligen :D Men ska på tidigt vul pga tidigare utomkveds... Så är lite orolig för det! Dessutom uppfyller jag några riskfaktorer för att släppa två ägg så är också lite nervös för tvillingar....!

Hellre tvillingar än utomkveds iaf va? :)
  • Zarina
    Iowhannah skrev 2017-11-26 17:09:06 följande:
    Hellre tvillingar än utomkveds iaf va? :)
    Detta var inte riktigt planerat, min man ville egentligen inte ha en fjärde, vet inte hur jag ens skulle tala om för honom att det är tvillingar om det skulle vara det..... Så nej jag hoppas nog innerligt där bara är EN och på rätt plats! :)
  • Iowhannah
    Zarina skrev 2017-11-26 18:47:59 följande:

Detta var inte riktigt planerat, min man ville egentligen inte ha en fjärde, vet inte hur jag ens skulle tala om för honom att det är tvillingar om det skulle vara det..... Så nej jag hoppas nog innerligt där bara är EN och på rätt plats! :)

Haha! Då förstår jag :) Hoppas allt går bra i morgon!
  • Sopp
    tiiitti skrev 2017-11-25 22:54:14 följande:

Ja tack får göra det!

Ja jag har kvar mina symtom , fick gå och kräkas för nån timme sen. Men antar att den borde kunna sitta i ett tag ändå. Hcgn försvinner ju inte direkt

Så tråkigt att läsa, hoppas du mår ok under omständigheterna
  • Sopp

Jag börjar bli så vansinnigt trött, somnar typ sittandes på varenda möte, så pinsamt. Klarar inte av en arbetsdag känns det som

• Zarina

Nu har jag varit på vul! Det hade fäst på rätt ställe och syntes endast en hinnsäck!! Vilken lättnad!! Inga hjärtslag ännu dock, men det är så tidigt (6+1). Mvc om ett par veckor och hoppeligen ett hjärta då! :)

Svar på tråden Bf juli 2018