Bf juli 2018
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Mailadressen som du har kopplad till Facebook behövs för att kunna lägga till dig
Ja tack får göra det!
Ja jag har kvar mina symtom , fick gå och kräkas för nån timme sen. Men antar att den borde kunna sitta i ett tag ändå. Hcgn försvinner ju inte direkt
Vecka 6+0 och forfarande inga symptom. Vul imorgon, såååååååå nervös!!!!
Brukar inte få symtom så tidigt ens, så dumt att jag oroar mig egentligen :D Men ska på tidigt vul pga tidigare utomkveds... Så är lite orolig för det! Dessutom uppfyller jag några riskfaktorer för att släppa två ägg så är också lite nervös för tvillingar....!
Detta var inte riktigt planerat, min man ville egentligen inte ha en fjärde, vet inte hur jag ens skulle tala om för honom att det är tvillingar om det skulle vara det..... Så nej jag hoppas nog innerligt där bara är EN och på rätt plats! :)
Ja tack får göra det!
Ja jag har kvar mina symtom , fick gå och kräkas för nån timme sen. Men antar att den borde kunna sitta i ett tag ändå. Hcgn försvinner ju inte direkt
Jag börjar bli så vansinnigt trött, somnar typ sittandes på varenda möte, så pinsamt. Klarar inte av en arbetsdag känns det som
Nu har jag varit på vul! Det hade fäst på rätt ställe och syntes endast en hinnsäck!! Vilken lättnad!! Inga hjärtslag ännu dock, men det är så tidigt (6+1). Mvc om ett par veckor och hoppeligen ett hjärta då! :)