Bf juli 2018
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Så tråkigt att läsa, hoppas du mår ok under omständigheterna
Mår hyfsat bra idag trots oro. Slutat blöda och har endast rosa flytningar nu. Har fått tid på gynmottagningen imornbitti så ska äntligen få kolla hur de ligger till. Om det är MF på gång eller vad blödningen beror på
om ngn i den här gruppen är från göteborg med omnejd så finns det en hemlig fb-grupp för oss. Med syfte att vi längre fram även kan träffas och ev skaffa oss nya vänner med barn i samma ålder.
vid intresse så PMa mig er FB-kopplade mail eller svara mig här :)
Mår hyfsat bra idag trots oro. Slutat blöda och har endast rosa flytningar nu. Har fått tid på gynmottagningen imornbitti så ska äntligen få kolla hur de ligger till. Om det är MF på gång eller vad blödningen beror på
Tiiitti hur går det?
Jag var på vul idag och det såg inte jättelovande ut. Trots hjärtslag sågs ingen hinnessäck. Ska tillbaka på kontroll om 2 veckor. Mitt hjärta brister
Jag var på vul idag och det såg inte jättelovande ut. Trots hjärtslag sågs ingen hinnessäck. Ska tillbaka på kontroll om 2 veckor. Mitt hjärta brister
Åh :( Men vad innebär det? Låter konstigt att de hittade ett hjärta men ingen hinnsäck :S
Plussade för någon vecka sedan och har också beräknad bf i Juli 2018 någon gång. Ska på inskrivningssamtal 20/12. Så himla spänd och nervös på samma gång ???? är det dett första barn?
Mina symtom har försvunnit är i V8+6 känner mig inte alls gravid längre, kan det vara missfall? Jag har haft 2 missfall tidigare mellan barnen men då startade det med blödning och andra stark menavärk som bara blev värre. Är så orolig och vår barnmorska är bara här 1 dag i veckan så jag kan inte ringa henne fören imorgon:(