Erfarenheter av förlossningar trots att ni är korta och små som jag
Hej hej,
Är gravid i vecka 20 och så himla rädd att föda barn. Tänker att jag är så liten som bara är 156 cm.
Ska dock be om en bäckenbottenmätning så det inte är för trångt..jag vet de kan göra det.
Men i alla fall , jag läser gärna era berättelser helst positiva för att peppa mig, men samtidigt så har ni varit med om nått negativt så berätta det med. För vill inte förvrida sanningen heller utan se nån form av statistisk vad småväxta som jag har varit med om vid sina förlossningar. Jag vet ju att folk.fött barn i alla tider och jag är ju inte extremt liten om än i mindre laget liksom. Så jag hoppas ni har många positiva berättelser men har ni inte det så dela med er..vill veta sanningen också :)
Har ni erfarenhet av kejsarsnitt så berätta också det ! Vill fatta ett så bra grundat beslut som.möjligt.
Helst vill jag föda barn, tror jag ska göra det normalt MEN är som sagt rädd speciellt med tanke på.mkn storlek..dock vet jag det är bäst för barnet plus vi vill ha fler barn relativt snart om vi kan få det , då jag är 33 år och vi gärna vill ha 3-4 barn. Det är drömmen. Har man då gjort kejsarsnitt kan det gå upp om.man blir för snabbt gravid och det är jag nog ännu mer rädd för :O
Well well ser.fram.emot era berättelser :D