• TopG

Symtom, när?

Hej alla gravida! O ni som har varit :)

När började du känna av graviditetsymtom?

Har till o från väldigt ömma bröst, mest kväll o nattetid. Kanske mår lite illa ibland men inte så mkt annat. Kissar mer än vanligt kanske!

Med dom två förra kidsen i magen så mådde jag sååå illa, med senaste var det så illa att jag vart inlagd men denna gång så känns det inte så mkt... Än! Är idag i V 5+3..

Kanske kommer, kommer inte riktigt ihåg när det drog igång förra gångerna

Ni som varit gravida flera ggr, har ni haft liknande symtom vid varje graviditet eller har alla varit olika? :)

• Svar på tråden Symtom, när?
  • Mortiscia

Mina första symptom kom redan efter en dryg vecka. Väldigt bubblig mage, tror jag var rätt så kissnödig också.

• Malinwt

Grattis! :D

Är gravid med nr.2 nu :) är i v.5+0 idag. Och sen ett par dagar tillbaka känner jag mig mer kissnödig, lite mer hungrig, inte så sötsugen (är annars en sockergris!) har molande värk typ vid/under bikinilinjen, öm i brösten och känner mig svullen som en gris hehe :)

Med nr.1 kände jag ungefär samma symptom och blev sen sjukskriven i v.6-7 någon gång på grund av mycket illamående och kräkningar :/ var då sjukskriven i 4 veckor. Men hoppas att det inte blir så illa denna gången :)!

• Anotherone

Jag har två barn och graviditeterna var identiska, förutom att nu senast fick jag jättejobbig nästäppa från vecka 15 till dess det var dags att föda i princip.

Tidiga tecken var metallsmak i munnen och uppe och kissade på natten. Och det var innan jag ens hade testat positivt.

Svar på tråden Symtom, när?