• TopG

Symtom, när?

Hej alla gravida! O ni som har varit :)

När började du känna av graviditetsymtom?

Har till o från väldigt ömma bröst, mest kväll o nattetid. Kanske mår lite illa ibland men inte så mkt annat. Kissar mer än vanligt kanske!

Med dom två förra kidsen i magen så mådde jag sååå illa, med senaste var det så illa att jag vart inlagd men denna gång så känns det inte så mkt... Än! Är idag i V 5+3..

Kanske kommer, kommer inte riktigt ihåg när det drog igång förra gångerna

Ni som varit gravida flera ggr, har ni haft liknande symtom vid varje graviditet eller har alla varit olika? :)

• Svar på tråden Symtom, när?
  • Moorii

Hej!

När jag blev gravid med min son så kom symtomen i vecka sju vill jag minnas, innan dess var det egentligen bara molvärk och lite spända bröst. Nu är jag gravid igen och igår (6+0) kom första illamåendet och idag är det ännu mer. Har även fått halsbränna och dåligt humör :P sistnämnda beror mycket hormoner och på att graviditeten tar energi, men det har nog också lite att göra med att jag slutat snusa..

• Anonym191

Hej!

Är gravid i vecka 24 nu, känns som en evighet sedan jag plussade. Men jag hade ÄL ca 1 juni, min sambo började "märka skillnad" på mig redan typ 12:e juni, jag grät för ingenting och mådde lite illa men avfärdade det för "det var ju första försöket efter uttag av p-ring så det är säkert inget"

Tog iaf ett test den 15:e juni och plussade starkt, men de riktiga symtomen kom efter jag plussat precis. Som ett brev på posten efter att jag plussade kom det riktiga illamåendet, "ont" i tjejmagen, allt sådant, så cirka v.5

Lycka till med din graviditet!

Svar på tråden Symtom, när?