Inlägg från: Anonym (rubiner) |Visa alla inlägg
  • Anonym (rubiner)

Att inte unna sig nubben för att barn är med?

Anonym (MC) skrev 2017-11-08 20:42:28 följande:
    Sen jag förstår inte varför en del blir så provocerade??
    Om man inte har några problem jättebra, och om era barn inte mår dåligt under julen ännu bättre, jag riktar mig ju mot de som har problem de som faktiskt inte kan avstå från alkohol oavsett och ändå reagerar vissa så starkt och bara tanken på att ge upp alkohol under jul eller midsommar får en del att gå i taket för dom har minsann inga problem, nähä men varför reagerar man så starkt då?
    Så bra sagt!
  • Anonym (rubiner)
    Anonym (MC) skrev 2017-11-08 21:39:00 följande:
    Själv har jag varken pekat ut någon personligen eller kallat folk för alkisar utan bara påpekat att om man inte kan avstå så har man ju större problem än vad man vill erkänna, vilket ju är korrekt eller hur? 

Dem som inte har problem med att avstå har ju sjäklvlart inga problem så jag har faktiskt lite svårt att förstå varför vissa reagerar så starkt och verkar ta det så personligt.. kritiken är ju bara riktad mot dom som har det svårt att avstå och inte klarar sig utan alkohol.
    Precis, men på nätforum så har vissa väldigt svårt att ta till sig andras åsikter och tar saker och ting väldigt personligt och skriver kanske lite väl fort det dom tänker.
Svar på tråden Att inte unna sig nubben för att barn är med?