abort i v.15 ångrar mig grovt
Fick reda på att jag var gravid när jag va i vecka 5. Jag hade inga tankar alls på att göra abort. Har gjort det en gång innan i tidig vecka och ville verkligen inte göra det igen. ( jag gick på p-piller )
Jag och killen har varit tillsammans 6år och har ett mycket ostabilt förhållande.
Han ville absolut inte ha kvar det och hota mig med att jag skulle göra abort dagligen om jag inte gjorde det skulle jag ? får se? och jag va ? en äcklig människa som inte respekterade honom?. . Jag brydde mig inte jag skulle ha detta med eller utan honom. Men dem två senaste veckorna ändrades mina tankar, jag tänkte jag inte skulle klara detta själv, ska barnet inte ha någon pappa? Gör jag rätt ? Är jag egoistisk?
När jag boka abort va jag tveksam, minuten innan jag stoppa tabletten i munnen va jag tveksam, men jag sa jag va säker. Nu har det gått två dagar och jag mår piss jag känner mig så äcklig. Jag vill inte ens äta för jag får dåligt samvete, jag gråter konstant jag vill bara dra tillbaka tiden jag ångrar mig över allt annat de va inte detta jag ville VARFÖR GJORDE JAG DET? Jag har inte direkt någon jag kan prata med. Finns det någon som genomgått en abort och ångrat sig grovt? Vet inte vad jag ska göra .. gjort är gjort ... men jag kan inte sluta tänka på detta stora misstaget jag gjort