Hej tjejer!
Jag hakar också på den här tråden Jag och min sambo väntar vårt första barn, jag är 27 och han är 32. Vi har försökt sen i våras så det var väldigt efterlängtat att äntligen se ett plus. Jag fick en nidblödning på en fredag, samma dag som jag hade BIM... Självklart trodde jag det var mensen som kom. Blev så besviken eftersom oktober var vår sista "försöksmånad" då ingen av oss vill ha ett höstbarn.
"Mensen" slutade dagen efter men mensvärken fortsatte, ibland gör min mens ett uppehåll på ett dygn innan den fortsätter så jag tänkte inte så mycket på det. Googlade givetvis nidblödning men jag tyckte den kom så sent...? Efter fyra dagar utan fortsatt menstruation och med ihållande mensvärk berättade jag för en av mina närmaste tjejkompisar (som har en dotter på 1 år) och hon sa att jag skulle testa mig för att vara säker, tydligen hade hon exakt samma symptom. Gjorde ett test och fick reda på att jag var gravid i v5 :D Från sorg över att mensen kommit till plötslig lycka. Är nu i vecka 6.
Den molande värken i magen har gett sig, jag känner inte så mycket mer än att jag blir lite snurrig om jag inte ätit på länge. Längtar typ tills jag mår skitilla eller får cravings bara så att man fattar att man faktiskt är gravid.... haha. Just nu känns det som en overklig dröm att vi faktiskt (förhoppningsvis) ska bli föräldrar i juli, har beräknad bf den 12 :)