BF juli 2018 - Stockholm
Hej!
Jag plussade i tisdags och har BF 27/7 :)
Hur mår ni?
Hej!
Jag plussade i tisdags och har BF 27/7 :)
Hur mår ni?
Jag var lite snabb med att trycka på svara knappen.
Jag är 31 år och detta är mitt 2a barn, har en som som är 2 år. Båda graviditeterna har blivit till med IVF.
Jag är illamånde, trött och väldigt hård i magen...
Jag är i vecka 5 (4+2) och är också väldigt orolig att få missfall. Jag har fått ett tidigare och vill verkligen inte uppleva det igen :(
Hej igen,
Jag har också bokat ett tidigt ultraljud. Det måste man göra när man gör ivf för att se så allt ser bra ut och om hjärtat har börjat slå... Det är långa veckor till den 12/12 då jag ska dit... *suck*
Jag slutar på mitt jobb nästa fredag och börjar på ett nytt jobb den 27/12. Inte alls optimalt när jag är så illamående och trött... Och när man inte kan berätta varför man huffar och puffar. hehe. Tycker också första termin var jättejobbig, jag var konstant orolig och första graviditeten blödde jag lite hela tiden fram till v. 17. Jag var livrädd för missfall hela tiden! Psykiskt jobbigt att inte veta hur det ska gå, men vi får stötta varandra och räkna dagarna :)
Jag är precis lika dan! Hatar att inte veta eller att inte ha kontroll :P
Det känns lite bättre att få skriva av sig :)
Hur mår du? Har du några symtom?
Hej Emsan08.
Hur går det för dig <3 Har det kommit mera blod? Har du ont i magen? Jag tycker du ska sjukskriva dig & be om en tidigare tid! Stort lycka till, jag håller tummarna att allt är som det ska trots allt.