• AnnnaEm

GRAVID BF AUGUSTI 2018

Hej och stort grattis till plusset +++

Har precis plussat med BF i början av augusti (lite oklart när senaste mensen började hehe så osäker på datum). Mitt andra barn, min förstfödda är enbart 4månader (!!). Är 20 år och förlovad med min sambo som är två år äldre än mig. Pluggar just nu på distans samtidigt som jag är hemma med lillen. Sambon jobbar heltid. Flyttar snart till Halland!

Liiite nervöst med nr 2 såhär tätt inpå. Inte direkt planerat... Jaja, så är livet!

??

Berätta lite om er själva, kanske vart i Sverige ni bor, ålder och familjesituation :)

• Svar på tråden GRAVID BF AUGUSTI 2018
  • ssoffpotatisen

Hej!

Jag plussade 11 november. Senaste mens 10 oktober (typ!) så har antagligen bf i slutet av juli men bor själv i halland därför jag bestämde mig för att skriva ändå!

Jag jobbar som undersköterska å går endast på ett vik så kanske inte är tipptopp att skaffa barn då men vi har velat länge. Blev tredje gången gillt för oss så det känns helt fantastiskt trots att man inte riktigt vågar tillåta sig själv att förstå det ännu. Är så rädd för att något ska gå fel.

• Nor113

Är beräknad i slutet av Juli början av Augusti så tänkte skriva lite här jag med. Väntar första barnen har ett MA sen tidigare.

• Khaleesi85

Är 32 år, gift väntar 4.e barnet, våran första gemensamma Har bf 2/8. Fick missfall 26/10 förra månaden, så tog sig snabbt, men tror hela tiden det ska börja blöda igen.

Precis fått fast heltidstjänst som bara varar till juni, så passar ju bra när jag går på mammaledighet, men hinner ändå jobba upp mim sgi.

• 3hjärtan

har 3 barn så förhoppningsvis en fyra bf 1/8 och vissa appar säger 30-31/7. Men man brukar ju alltid bli flyttad så räknar med augusti.

Fått 2 mf nära nu och ett sent avbrytande innan det. Så nu hoppas jag verkligen det får gå vägen!

• Aallex

Hej!

Plussade precis med cv-digital (gravid 1-2), sista mens 27/10 BF 3/8-18.