• Sosarora

GRAVID BF AUGUSTI 2018

Har Bf månadsskiftet juli/augusti. Bor i Göteborg och gravid med vårt första barn.

Skulle gärna vilja vara med i facebookgruppen och min mailadress är underbara_sara@hotmail.com

Let it rain, om du har gruppen själv och känner att du vill ha hjälp så säg till!

• Sosarora
    Let it Rain skrev 2017-11-26 23:36:23 följande:
    Jag har lagt till dig, så kolla din mejl.

Gärna det. :) Om du hat lust att lägga till medlemmar härifrån så varsågod.
    det kan jag absolut göra!!!! är alla fram till nu inlagda?
  • Sosarora
    3mm4 skrev 2017-11-27 14:27:42 följande:

Jag vill gärna gå med men vill inte skriva min mejl här. Vill du PM mig här på sidan så skickar jag mejlen där? Tack!

du kan maila mig privat på den familjeliv så lägger jag till dig och så är jag den enda som ser din mail :)
  • Sosarora
    Enniie skrev 2017-11-27 18:37:40 följande:

Jag vill också vara med i gruppen. Kan man skriva sidan i privat meddelande här istället för mejlen?

Jag skickar ett PM till dig här på FL så kan du bara skicka dun facebookkopplade mail till mig så lägger jag till dig!
  • Sosarora
    Linn och Robin skrev 2017-11-27 19:00:47 följande:

Har precis plussat! Bf troligen kring 7 augusti :) vill också vara med i fb-gruppen om det går bra? Min mail är [email protected]

du är inbjuden! :)
  • Sosarora
    asmv skrev 2017-11-27 19:39:50 följande:

Hej och grattis allihopa! :)

Jag plussade i morse. Värmlänning, snart 26, sambo. Detta var planerat men inte trodde vi att det skulle gå på första försöket! :) BF 8 augusti enligt Natural Cycles-appen. Hänger gärna med i Fb-gruppen om någon vill skicka ett meddelande till mig.

facebookgruppen är hemlig så därför behöver jag ha din email som du har kopplat till din Facebook för att kunna skicka en inbjudan :) 
  • Sosarora
    asmv skrev 2017-11-27 19:56:12 följande:

Ja jag förstår det men kan inte skicka meddelande till er här för ni har privata sidor? Så om du/ni kan skicka till mig så skriver jag min mail där :)

Du har oxå privat. Kommer inte in till dig.
  • Sosarora
    asmv skrev 2017-11-27 19:56:12 följande:

Ja jag förstår det men kan inte skicka meddelande till er här för ni har privata sidor? Så om du/ni kan skicka till mig så skriver jag min mail där :)

Tror jag lyckades! :) hoppas!
Svar på tråden GRAVID BF AUGUSTI 2018