Inlägg från: sofiaaa91 |Visa alla inlägg
  • sofiaaa91

GRAVID BF AUGUSTI 2018

Hej

Jag plussade nyss med clearblue efter några svaga test i några dagar :)

Jag är 26 år och bor i Halland,

Vill också gärna va med i FB gruppen, men skriver gärna inte min mail, vill du skicka PM till mig?

Lite olika BF, senaste mensen 3/11, Preglife säger 9/8, FF 14/8 (enligt FF ägglossning 21/11)

• sofiaaa91
    Mrsbeedee skrev 2017-12-03 10:46:47 följande:

Grattis!!! Jag har också bf den 13 aug

Har du barn sen tidgare? Symtom?

Sj har jag 2 barn. Mår riktigt illa emellanåt.

Kramper Och gasig ect.

Tack detsamma :) va roligt. Jag har mått konstant illa i 2 dagar och de drar i livmodern. Lite yr om jag ställer vi upp fort, molvärk men ingen mensvärk längre. Värken sitter högre upp. Jag har inga barn sen innan. Detta va också de första riktiga försöket :)
  • sofiaaa91
    ensamärstark skrev 2017-12-04 06:46:54 följande:

Jag tänkte på..

Hur tänker ni kring kaffe och sex tidigt i graviditeten?

Jag är nojig och sippar kanske på EN kopp under hela FM. Sen inget mer på hela dagen. Förr drack jag kanske tio koppar om dagen!

O sex... jag har inte vågat ännu! Haha jag menar han slår ju emot tappen ganska hårt o tänk om det händer något?

Hade igår faktiskt. Gjorde inte ont alls och symtomen försvann en liten stund. De ska tydligen inte vara farligt alls att ha sex. Barnet ligger väl skyddat i livmodern. Missfall är pga fel på embryot eller någon Brist på något, alkohol, droger eller tobak. Som jag fattat de :)

Kaffe dricker jag inte, men ska inte dricka coola heller då de är koffein i de. Skulle nog inte rekommendera de iaf
Svar på tråden GRAVID BF AUGUSTI 2018