Inlägg från: Let it Rain |Visa alla inlägg
  • Let it Rain

GRAVID BF AUGUSTI 2018

Hej!

Jag har BF 2 augusti. Bor i Göteborg med sambo och en ettårig son. Är 38 år och det tog sig på första försöket för oss nu (fick just tillbaka mensen efter förra förlossningen då jag ammat länge och fortfarande gör det kvällar och nätter). Jag är föräldraledig just nu. :)

• Let it Rain

Jag har skapat en anonym Facebook-grupp för oss med BF i augusti. PM:a mig din mejladress som är ansluten till FB-kontot om du vill vara med. :) Se till så att det går att söka på ditt konto också, se över sekretessinställningarna.

• Let it Rain
    Khaleesi85 skrev 2017-11-26 20:05:54 följande:
    Facebookgrupp låter bra, anonym.

Nån som känner sig manad?
    Fixat!
  • Let it Rain
    Sosarora skrev 2017-11-26 22:30:14 följande:

Har Bf månadsskiftet juli/augusti. Bor i Göteborg och gravid med vårt första barn.

Skulle gärna vilja vara med i facebookgruppen och min mailadress är underbara_sara@hotmail.com

Let it rain, om du har gruppen själv och känner att du vill ha hjälp så säg till!

Jag har lagt till dig, så kolla din mejl.

Gärna det. :) Om du hat lust att lägga till medlemmar härifrån så varsågod.
  • Let it Rain

Tänkte bara klargöra att FB-gruppen är HELT hemlig och bara vi som är medlemmar i den kan se den. Alltså kan ingen annan se vem som är medlem där.

• Let it Rain
    Sosarora skrev 2017-11-27 13:12:24 följande:
    det kan jag absolut göra!!!! är alla fram till nu inlagda?
    Yesbox! Tusen tack för hjälpen, så himla gulligt av dig, jag älskar att rodda sånt här, men man är lite begränsad med en ettåring som kryper i all världens fart och rycker i allt han kommer åt om man inte är alert till hundra procent. :D
Svar på tråden GRAVID BF AUGUSTI 2018