Inlägg från: Supergrön |Visa alla inlägg
  • Supergrön

GRAVID BF AUGUSTI 2018

mrsLina skrev 2017-12-19 23:12:08 följande:

Vi plussade idag! På äl+8! Lite smått chockade att det kom så tidigt. Vi är gärna med i Facebook gruppen. Den är väl hemlig?

PMa mig så lägger jag till dig.
  • Supergrön
    missis skrev 2017-12-19 23:06:32 följande:

Jag vill gärna vara med i gruppen om

jag får plats ????

Skicka PM till mig med din mejladress som du har för att logga in på FB.
  • Supergrön
    Googoodolls skrev 2017-12-21 13:31:22 följande:

Jag är också 30, gud vad lustigt :D jag flyttade från Finspång 2013. Nej jag är faktiskt inte med i den, ska kolla in den :)

Skicka PM till mig så bjuder jag in dig.
  • Supergrön

Jag har bjudit in er som skrivit mejladresserna här, kolla er mejl och gå via länken där.

• Supergrön
    Biffemmi skrev 2017-12-21 20:08:24 följande:

Skulle vara jättesnällt att bjuda in mig i gruppen också, har bf 15 augusti... 6 försöket på första barnet. Alla tidigare har blivit mf. Men har en annorlumda känsla denna gång. Hoppas!

Min mail är emmitunmar@hotmail.com

Du har fått en inbjudan till din mejl nu.
  • Supergrön

Alla ni som har fått en inbjudan här i gruppen får hemskt gärna gå med i gruppen nu så att vi har koll på hur många som kommit med. :)

• Supergrön
    jeti skrev 2017-12-22 12:02:17 följande:

Är också jättegärna med i gruppen. Har plussat i dagarna och bf är just nu i slutet på aug. Mail är jessicatimonen@hotmail.com

Du är inbjuden via din mejl, gå in på länken där.
  • Supergrön
    Minigris skrev 2017-12-22 09:39:03 följande:

Jag vill gärna vara med i facebookgruppen :) bf 27 augusti enl appen.

Topzom@live.se

Kolla din mejl för inbjudan.
  • Supergrön

Jag vill bara uppmärksamma alla som hittills har skrivit i tråden och fått en inbjudan att nu behöver gå in på er vanliga mejl som ni skrivit här i tråden eller via PM för att få tillgång till gruppen.

Gör helst detta snarast möjligt då vi behöver veta om det finns ytterligare plats kvar i gruppen för fler. Fler inbjudningar kommer tyvärr att dröja, i mån av plats.

• Supergrön
    Aamon skrev 2017-12-22 18:41:03 följande:

Länken är inte längre giltig svarar fb när jag försöker gå med. Fullt?

Jag har skickat en ny länk till dig nu, tror att du måste gå in på den rätt omgående för att det ska fungera dock.

Ni som redan blivit inbjudna tidigare har företräde, men vi är snart uppe i maxantalet. Får se om det finns plats för fler sen när alla ni som fått inbjudningar har accepterat dem.
  • Supergrön

Måste tyvärr meddela att vi har uppnått 100 medlemmar i BF-gruppen och därmed har stängt den. Jag kan därför inte bjuda in fler i gruppen nu.

• Supergrön
    Kussen94 skrev 2017-12-26 19:32:20 följande:

Kan ni bjuda in mig till Facebook gruppen??

Linnsaan92 skrev 2017-12-26 18:47:25 följande:

Jag hoppar in här då jag också har bf i mitten av augusti, första barnet och har 3 MF efter mig så är väldigt orolig att de kommer hända igen.

Vill värna vara med i FB också om det går bra.

Min mejl är Linnjunglert@hotmail.com

Hej! Jag kan dessvärre inte bjuda in fler nu pga att vi har uppnått vårt tak på antalet medlemmar. Hemskt ledsen för detta! Tror dock att det finns en annan BF-grupp i någon annan tråd.
Svar på tråden GRAVID BF AUGUSTI 2018