GRAVID BF AUGUSTI 2018
Vi plussade idag! På äl+8! Lite smått chockade att det kom så tidigt. Vi är gärna med i Facebook gruppen. Den är väl hemlig?
Vi plussade idag! På äl+8! Lite smått chockade att det kom så tidigt. Vi är gärna med i Facebook gruppen. Den är väl hemlig?
Jag vill gärna vara med i gruppen om
jag får plats ????
Ja, gruppen är hemlig. Bara medlemmar ser den.
Jag är också 30, gud vad lustigt :D jag flyttade från Finspång 2013. Nej jag är faktiskt inte med i den, ska kolla in den :)
Jag har bjudit in er som skrivit mejladresserna här, kolla er mejl och gå via länken där.
Nej, är inte med i nuläget.
Min mail är adimaria800@gmail.com
Skulle vara jättesnällt att bjuda in mig i gruppen också, har bf 15 augusti... 6 försöket på första barnet. Alla tidigare har blivit mf. Men har en annorlumda känsla denna gång. Hoppas!
Min mail är emmitunmar@hotmail.com
Är också gärna med i fb gruppen, är i vecka 5, går in i v6 i morgon.
Min mail: aamandasalomonsson@hotmail.com
Alla ni som har fått en inbjudan här i gruppen får hemskt gärna gå med i gruppen nu så att vi har koll på hur många som kommit med. :)
Är också jättegärna med i gruppen. Har plussat i dagarna och bf är just nu i slutet på aug. Mail är jessicatimonen@hotmail.com
Jag vill gärna vara med i facebookgruppen :) bf 27 augusti enl appen.
Topzom@live.se
Jag vill bara uppmärksamma alla som hittills har skrivit i tråden och fått en inbjudan att nu behöver gå in på er vanliga mejl som ni skrivit här i tråden eller via PM för att få tillgång till gruppen.
Gör helst detta snarast möjligt då vi behöver veta om det finns ytterligare plats kvar i gruppen för fler. Fler inbjudningar kommer tyvärr att dröja, i mån av plats.
Länken är inte längre giltig svarar fb när jag försöker gå med. Fullt?
Måste tyvärr meddela att vi har uppnått 100 medlemmar i BF-gruppen och därmed har stängt den. Jag kan därför inte bjuda in fler i gruppen nu.
Kan ni bjuda in mig till Facebook gruppen??
Jag hoppar in här då jag också har bf i mitten av augusti, första barnet och har 3 MF efter mig så är väldigt orolig att de kommer hända igen.
Vill värna vara med i FB också om det går bra.
Min mejl är Linnjunglert@hotmail.com