GRAVID BF AUGUSTI 2018
Plussade i onsdags! Bf 27/8 enligt natural cycles. Hade ägglossning 3/12. :) första barnet. Hoppas allt går bra.
Plussade i onsdags! Bf 27/8 enligt natural cycles. Hade ägglossning 3/12. :) första barnet. Hoppas allt går bra.
Hej! Tänkte höra med er om ni tempar med NC även nu under grav? Jag plussade på BIM+2 och temperaturen har hållit sig över det normala sedan dess.
Däremot, för tre dagar sedan började den sjunka (har sjunkit varje dag) och är nu 0,4 grader lägre än för tre dagar sedan. (Basal temp 36,0, högst 36,6 och nu på morgonen 36,2) idag är bim+7. jag har fortfarande symptom (molvärk, flytningar, ländryggen) och ingen mens, men usch... allt detta gör en ju stressad som få :(
Ska jag ställa in mig på att det kanske inte blir nåt denna gång? :( nån mer som haft varierande temp under grav?
Hur mår ni? Är nu på 5+3 enligtnaturalcycles och preglife visar 6+1 ( den går väl efter senaste mensen 16/11) hade dock ägglossning den 2/12. Beräknad Till 27/8. Ska till barnmorskan den 11/1 sen bokade jag en privat ultraljud till den 12/1, orkar inte vänta till februari :D
Hej!
Jag är också på 5+3 idag enligt preglife, men hade ägglossning lite senare så kanske någon dag mindre men räknar såhär fram tills ul. Jag mår hur bra som helst, känner mig inte gravid och blir lite orolig. Har bokat tidigt ul 11/1 och hoppas så att man ska se det lilla hjärtat ticka då.
Hej alla ???? Jag blir knäpp på allt. Jag plussade i torsdags och på em blev det ett rätt tydligt plus. Fredag morgonen plussade jag starkt och igår tog jag digitalt test, visade 2-3 veckor. Sååå rädd att något är tokigt och det inte är någon graviditet. Någon mer som fått det så? Senaste mensen var någon gång mellan 21-23 november (tror jag). Dock kan menscykeln variera med 30-40 dagar. Ska man behöva vara orolig?
Har haft ömma bröst sen i helgen, känns som två stora blåmärke... och illamåendet varierar väldigt. Ibland morgonen ibland kvällen.
Vad är du oroliga över? Eller varför? Testen har var starka så varför vara de? Eller är de för att digitala visade 2-3?
Jag tog ett digitalt test som visade 2-3 veckor. Men jag är så galet nervös att det inte går vägen. Hur går man tillväga för att få tidigt ul/vul?
Jag vet inte riktigt. I måndags tog jag ett digitalt test clearblue på eftermiddagen då stod det gravid 2-3 . Idag när jag testade stod det 3+. Har trott att jag är i v. 7 men osäker nu. Kanske precis gått in i v6. Men det ökar iallafall och det är ju super bra :) Hoppas den lilla vill stanna kvar. Ja jag blev så jädrans paff, har aldrig fått ett plus innan. Jag fick lägga mig på golvet och nypa mig själv haha! Men vilken känsla :) kan inte riktigt förstå.. min menscykel kan variera på 30-40 dagar. Hade min senaste mens ca den 21 november. :)
Grattis till pluset! Vi är så värda detta <3
[quote=78352003][quote-nick]Missan96 skrev 2018-01-09 16:11:59 följande:[/quote-nick]Hejsan!
Jag är 21 år och plussade den 15 December. Var senare på privat VUL i vecka 5+4 (6) och kunde se ett hjärta som pickade :)
Är nu i vecka 7+2 (8) och är så glad men också nervös. Hoppas att allt går vägen!
[/quot
Grattis! Plussade den 13 december, hade äl den 3decemeber! Enligt preglife är jag på 8+0 och enligt naturalcycles på 7+4, ska på tidigt ultraljud imorn! Var hos barnmorskan idag :)
Hoppas med att allt går somde ska :)
Vill vara med i gruppen jag med, inkku_88@hotmail.com