Sonaten skrev 2018-01-03 22:01:44 följande:
Jag fattar inte hur den kan bli så uppblåst helt plötsligt. Lite förstoppad är jag sedan jag började med niferex för ett par veckor sedan, men magen har blåst upp sig enormt på ett par dagar nu känns det som. Idag även jättegasig :( Jag hade tänkt bevara hemlisen till vecka 12 innan jag berättar på jobbet, men det lär bli helt omöjligt om det fortsätter såhär.
Har du barn sedan tidigare? Min mage var inte fullt såhär snabbsvälld när jag var gravid med första barnet, men nu är det tredje. Och mina magmuskler är fortfarande delade så jag har alltid lite gravidmage konstant.
Jag har samma problem både uppsvälld/gravid mage och förstoppning typ :0 men jag tar inget mot förstoppningen för min kropp blir konstig av det :/ samma dilemma här, har redan fått frågan vilket gör mig lite stressad :0
Känner mig som minst vecka 15 typ ^^
Detta är första barnet och som vi har längtat <3 men min svågers treåring nämnde för några dagar sedan att det är bebisar (alltså två) i magen. Vi vet inte om det finns tvillingar i min eller min mans familj så är lite (mycket?!) nervös
Åh vad mysigt med flera barn. Jag vill också ha flera <3 åh det kan inte vara roligt med magen men måste vara värt det när man skapat liv!