GRAVID BF AUGUSTI 2018
Plussade igår och är helt overkligt! Har försökt 2 år och fått 1 missfall under den tiden, en graviditet som kändes att något var fel från första början. Den här gången känns allt så rätt. Hoppas det går vägen ????
Plussade igår och är helt overkligt! Har försökt 2 år och fått 1 missfall under den tiden, en graviditet som kändes att något var fel från första början. Den här gången känns allt så rätt. Hoppas det går vägen ????
Hej, jag vill också gärna bli inbjuden till fb gruppen :)
Plussade i förrgår och senaste mensens första dag var 17/11. Gjorde två tester och båda visade ett väldigt starkt rosa streck :)
Är första gången så är naturligtvis väldigt lycklig men lite rädd också!
Bor i Östergötland! Finspång :) är vi vecka 6+0 idag
Ja :) är du med i gruppen på Facebook? Vore jättekul o ha lite mer gravida i närheten så kan vi hålla på varandras hemligheter :)
Ja :) är du med i gruppen på Facebook? Vore jättekul o ha lite mer gravida i närheten så kan vi hålla på varandras hemligheter :)
Jag vill bara uppmärksamma alla som hittills har skrivit i tråden och fått en inbjudan att nu behöver gå in på er vanliga mejl som ni skrivit här i tråden eller via PM för att få tillgång till gruppen.
Gör helst detta snarast möjligt då vi behöver veta om det finns ytterligare plats kvar i gruppen för fler. Fler inbjudningar kommer tyvärr att dröja, i mån av plats.
Går in i v8 imorgon. Har sedan mensen uteblivit haft fasansfullt ont i magen. Varit på ett tidigt vul innan man kunde se hjärntaktivitet för att utesluta x då vi har ett x i bagaget med liknande symtom i våras. Den här gången sitter det rätt iaf (jippi!). Har vul nästa ons för att de 100% skulle utesluta x och se hjärtaktivitet.
Mår sedan 1 1/2 vecka så gräsligt illa. Hulkar åt närmast allt :/ Hoppas det blir bättre framöver...
Då jag är spinkis så ser man magen redan. Mest gaser säkert men lite får man väl fantisera. Gått upp 1 1/2 kilo :)
Är i v 9 och haft små blödningar, som lite blod i urinen till en början..varit så i tre dagar idag lite mer vid två tillfällen, lite klumpar.. ngn som fått så och det ändå gått bra eller ska man ställa in sig på ett missfall.
Ringt kvinnokliniken i tre dagar och ej kommit fram. På nätet står det att det kan vara normalt själv har jag aldrig haft liknande. Väntar 4:e barnet..
Har tid hos bm på måndag.
Vad säger ni kloka?
Vilken vecka hann du gå till innan ditt x upptäcktes ?
Hallå där
Följt tråden men inte vågat skriva förrän nu.. tredje barnet å bf är enl sista mens 20 aug enl ul 16 aug.
Vill någon gissa kön enl nub eller skall teorin? Jag längtar till vi får veta. :)
Någon mer som ska på rutinultraljud runt vecka 20? Tycker det är lite sent men det är väl så de flesta har det...
Idag på 13+1 börjat få flytningar med tilltagande brunt i samt sedan ca 1 v tillbaka ökad smärta. Känns som varje toalettbesök är som att bevittna början till slutet på det här miraklet...
Ska du åka in och se hur det står till eller avvaktar ni? Håller tummarna för att allt är bra! Brukar oftast inte vara någon fara!
Var missed abortion. Fostret dog tydligen för 6 veckor sedan men kroppen har visst inte fattat det.