Inlägg från: Spillevink |Visa alla inlägg
  • Spillevink

GRAVID BF AUGUSTI 2018

Hej alla! Grattis till +!!!

Plussade för ca 1 månad sedan och är i vecka 9, gjorde VUL i vecka 7+5 och såg det pickande hjärtat! 

Var verkligen inte planerat (vi har bara känt varandra i ett par månader...)
    Min sambo är dock överlycklig och lugn medan jag längtar efter barnet även om jag mer pendlar mellan panik, glädje och ren och skär rädsla. Vi är runt 30 år och detta är första barnet. 

Har ganska dåligt koll på allt med graviditeten även om det känns som att det är allt jag läser om just nu...Så jag ser väldigt mycket fram emot att få dela denna upplevelse med er och att vi kan dela med oss av våra erfarenheter!

• Spillevink
    saijda skrev 2018-01-13 21:01:30 följande:

Blödningen har slutat helt och hållet idag. Symtomen är fortfarande kvar men är så nervös för ultraljudet på onsdag och BM besöket på tisdag. Hoppas bebisen är kvar och mår bra<3

Google är ens värsta fiende i såna här lägen. Har läst massor om blödningar så hoppas på det bästa. Tur att jag sjukskrev mig i helgen :0

Hur gick det?
  • Spillevink
    Intenuintesåhär skrev 2018-02-13 16:16:24 följande:

Någon mer som ska på rutinultraljud runt vecka 20? Tycker det är lite sent men det är väl så de flesta har det...

Har för mig att bm sa att rul är vecka 18-20 (bor i Skåne). 
    Är det någon som vet när nästa ul är efter det? 
  • Spillevink

Nu har vi äntligen fått tid bokad till rul - den 19:e mars och vi längtar så mycket!
    Vi har nu bestämt oss för att köra en gender reveal med vänner och familj. Är det någon mer som tänkt göra det?

Svar på tråden GRAVID BF AUGUSTI 2018