• AnnnaEm

GRAVID BF AUGUSTI 2018

Hej och stort grattis till plusset +++

Har precis plussat med BF i början av augusti (lite oklart när senaste mensen började hehe så osäker på datum). Mitt andra barn, min förstfödda är enbart 4månader (!!). Är 20 år och förlovad med min sambo som är två år äldre än mig. Pluggar just nu på distans samtidigt som jag är hemma med lillen. Sambon jobbar heltid. Flyttar snart till Halland!

Liiite nervöst med nr 2 såhär tätt inpå. Inte direkt planerat... Jaja, så är livet!

??

Berätta lite om er själva, kanske vart i Sverige ni bor, ålder och familjesituation :)

• Svar på tråden GRAVID BF AUGUSTI 2018
  • Leejnaerl

Hej!

Gjorde abort i juni då barnet ej va friskt och nu har jag äntligen plussat igen och har bf 5/8. Hoppas allt ska gå bra den här gången. Man blir så orolig. Men man får glädjas åt plusset :).

• Nähäru
    Mrsbeedee skrev 2017-12-01 15:50:17 följande:

Hejsan! Jag har precis tagit ett gravtest men vet inte hur jag ska tolka det. Jag kan se två streck utan att vinkla på testet men det kanske är ett spökstrek. Vad är ett sprökstreck egentligen? Idag är jag äl+10 vet att jag hade äl den 21nov då jag var hos gyn d. Var på kontroll för att se om om jag behövde skrapas efter missfall förra månaden. Jag och min man hade sex dagen innan alltså den 20e utan att jag hade någon aning om att man kunde få äl så snabbt efter ett missfall. Hursomhelst vill jag nu veta om jag verkligen är gravid eller inte. Skulle ni vilja hjälpa mig? Uppskattar all hjälp!

Jag ser något! :) Mina test på bim -7 såg ut sådär. Då gjorde jag ett digitalt test (clearblue) och fick ett plus. Testa det du med så får du ett säkert svar! Håller tummarna!
  • 3hjärtan
    Leejnaerl skrev 2017-12-01 22:01:10 följande:

Hej!

Gjorde abort i juni då barnet ej va friskt och nu har jag äntligen plussat igen och har bf 5/8. Hoppas allt ska gå bra den här gången. Man blir så orolig. Men man får glädjas åt plusset :).

Förstår din oro då jag varit med om lika. Men nu håller vi tummarna att allt går vägen
  • mse
    Let it Rain skrev 2017-11-26 21:06:50 följande:

Jag har skapat en anonym Facebook-grupp för oss med BF i augusti. PM:a mig din mejladress som är ansluten till FB-kontot om du vill vara med. :) Se till så att det går att söka på ditt konto också, se över sekretessinställningarna.

vill gärna vara med i fb-gruppen. Lyckas dock inte skicka PM med mejladress.
  • Mrsbeedee

Hej vill oxå vara med i hemliga gruppen på facebook. Kan fösöka skicka pm till dig let it rain. Annars kanske du kan skriva pm till mig så svarar jag. Tack på förhand!

Förresten så var det positivt test ovan. Plussade idag igen md ett tydligare plus ????????????????????????????

• sofiaaa91

Hej

Jag plussade nyss med clearblue efter några svaga test i några dagar :)

Jag är 26 år och bor i Halland,

Vill också gärna va med i FB gruppen, men skriver gärna inte min mail, vill du skicka PM till mig?

Lite olika BF, senaste mensen 3/11, Preglife säger 9/8, FF 14/8 (enligt FF ägglossning 21/11)

Svar på tråden GRAVID BF AUGUSTI 2018