• AnnnaEm

GRAVID BF AUGUSTI 2018

Hej och stort grattis till plusset +++

Har precis plussat med BF i början av augusti (lite oklart när senaste mensen började hehe så osäker på datum). Mitt andra barn, min förstfödda är enbart 4månader (!!). Är 20 år och förlovad med min sambo som är två år äldre än mig. Pluggar just nu på distans samtidigt som jag är hemma med lillen. Sambon jobbar heltid. Flyttar snart till Halland!

Liiite nervöst med nr 2 såhär tätt inpå. Inte direkt planerat... Jaja, så är livet!

??

Berätta lite om er själva, kanske vart i Sverige ni bor, ålder och familjesituation :)

• Svar på tråden GRAVID BF AUGUSTI 2018
  • Novanova00
    mkess skrev 2017-12-06 20:32:12 följande:

Mina onda bröst försvann i v6 med tvåan, är gravid med nummer tre nu och känner i princip ingenting i brösten. :)

Okej. Får hoppas att den lilla hänger i hela vägen =)
  • Edda87
    Ronjag skrev 2017-12-06 19:54:20 följande:

Hej! Jag är gravid i vecka 9 nu 8+5. Jag har inga speciella symtom alls förutom ömma bröst som jag har haft sen dag ett, väldigt mycket flytningar som jag också haft sen dag ett, väldigt hård i magen så kan inte gå på toaletten ofta, kisset luktar starkt, humörsvängningar och höll på att svimma förra veckan (tydligen är det vanligt att det händer) och att jag har haft molande värk i magen i som har slutat mer nu.

Även fast jag har dom här symtomen så känner jag mig inte gravid alls, jag har inte mått illa alls och folk säger att jag ska njuta av det, men jag är bara orolig. Är det någon annan som kanske har/haft lika och kanske kan lugna mig lite?. Ska göra vul i januari och håller på att bli tokig på att vänta. Har inte mycket matlust heller. Känner mig som sagt inte gravid alls och har jätte panik.

Jag känner samma som du. Ömma bröst och molvärk i magen men jag förstår inte riktigt att jag är gravid. Tror att poletten ramlar ner när man berättar för släkt och vänner och efter första ul. 
    Vi får försöka att njuta! :)
    Oxch ett stort GRATTIS såklart.
  • ett plus ett är lika med tre

Hej. Jag plussade idag. Knappt vi vågar tro på det. Vi ska testa igen på lördag bara för att.

Detta är vårt andra barn men Vi har haft svårt att få barn, har kämpat länge med tvåan. Jag är 35 år och bor i Blekinge.

Jag vill vara med i den hemliga FB gruppen. Men jag vill inte skriva min mail här. Någon får gärna skicka PM till mig. ?

• SIK

Jag plussade idag! 3 barnet med ny underbar kille/blivande pappa!
    Bor i förorten söder om stockholm :)
    Jag vill också va med i hemliga gruppen. Min facebook är sån jag bara använder till följa sidor o så. Om den ser konstig ut. Men min mail är s.hogerman@gmail.com om någon vill anmäla mig!

• Tändsticka123

Hej på er!

Jag har bf 13/8 och har startat en Facebook grupp för oss som är gravida med bf i augusti. Om ni lägger till mig som vän på Facebook så bjuder jag in er i gruppen. Eftersom vi ej passerat v 12 än i graviditeten så är gruppen hemlig.

Jag heter Gabriella Freudmann

Hoppas ni vill vara med!

• Let it Rain
    ett plus ett är lika med tre skrev 2017-12-08 00:23:07 följande:

Hej. Jag plussade idag. Knappt vi vågar tro på det. Vi ska testa igen på lördag bara för att.

Detta är vårt andra barn men Vi har haft svårt att få barn, har kämpat länge med tvåan. Jag är 35 år och bor i Blekinge.

Jag vill vara med i den hemliga FB gruppen. Men jag vill inte skriva min mail här. Någon får gärna skicka PM till mig. ?

Läs PM! :)
Svar på tråden GRAVID BF AUGUSTI 2018