• AnnnaEm

GRAVID BF AUGUSTI 2018

Hej och stort grattis till plusset +++

Har precis plussat med BF i början av augusti (lite oklart när senaste mensen började hehe så osäker på datum). Mitt andra barn, min förstfödda är enbart 4månader (!!). Är 20 år och förlovad med min sambo som är två år äldre än mig. Pluggar just nu på distans samtidigt som jag är hemma med lillen. Sambon jobbar heltid. Flyttar snart till Halland!

Liiite nervöst med nr 2 såhär tätt inpå. Inte direkt planerat... Jaja, så är livet!

??

Berätta lite om er själva, kanske vart i Sverige ni bor, ålder och familjesituation :)

• Svar på tråden GRAVID BF AUGUSTI 2018
  • Khaleesi85
    mkess skrev 2017-11-24 20:47:18 följande:

Hej! Jag plussade idag till min stora chock. Bf 7 augusti om allt går bra. Detta blir tredje barnet (hjälp vad konstigt att skriva det?!), yngsta är 10 månader. :)

Test från igår och idag. Höll på att trilla av soffan när det helt plötsligt var positivt idag! ;)

Grattis :)
  • Snittiotre

Plussade igår (fredags) efter 1,5 år kämpande med att få till första bebisen! Så mycket känslor just nu, är otroligt glad men varken jag eller sambon har smält det ännu!

Tyckte inte att de mensvärkar jag kände stämde överens med hur det brukar vara så jag chansade och testade mig utan några förhoppningar då det har vart många negativa resultat innan... snacka om att jag blev chockad! ????????

Min sovande sambo blev klarvaken på 2 sekunder och blev lika chockad som jag ????

Ska bli så roligt och spännande att få vara med om denna resan, som vi har längtat! ??

• AmandaR

Hej! Jag plussade för några dagar sen, har bf 2/8. Andra barnet för mig. Hoppas verkligen lilla knodden får stanna :)

Hade en mammagrupp när jag väntade min dotter och vi kom varandra väldigt nära och har fortfarande kontakt. Hoppas kunna göra desamma igen! :) vi kanske skulle skapa en facebookgrupp? Lättare att följas där? :)

• Khaleesi85
    AmandaR skrev 2017-11-26 19:27:07 följande:

Hej! Jag plussade för några dagar sen, har bf 2/8. Andra barnet för mig. Hoppas verkligen lilla knodden får stanna :)

Hade en mammagrupp när jag väntade min dotter och vi kom varandra väldigt nära och har fortfarande kontakt. Hoppas kunna göra desamma igen! :) vi kanske skulle skapa en facebookgrupp? Lättare att följas där? :)

Facebookgrupp låter bra, anonym.

Nån som känner sig manad?
  • Areeven

Hej! Grattis själv! Jag plussade i tisdag BIM -6 helt galet!!

Bor i Halland, vart ska ni flytta?

Jag är beräknad 4 augusti ????

• Let it Rain

Jag har skapat en anonym Facebook-grupp för oss med BF i augusti. PM:a mig din mejladress som är ansluten till FB-kontot om du vill vara med. :) Se till så att det går att söka på ditt konto också, se över sekretessinställningarna.

• Let it Rain
    Khaleesi85 skrev 2017-11-26 20:05:54 följande:
    Facebookgrupp låter bra, anonym.

Nån som känner sig manad?
    Fixat!
  • Padda
    Let it Rain skrev 2017-11-26 21:06:50 följande:

Jag har skapat en anonym Facebook-grupp för oss med BF i augusti. PM:a mig din mejladress som är ansluten till FB-kontot om du vill vara med. :) Se till så att det går att söka på ditt konto också, se över sekretessinställningarna.

Lyckas inte pma dig. Kan du skicka ett pm till mig så skriver jag min mail som ett svar?
Svar på tråden GRAVID BF AUGUSTI 2018